Gå til innhold

Diablo 3, noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker når jeg så videoen da D3 ble annonsert.

Kom en gitarspiller ut på scenen og spilte soundtracken.... da fikk jeg et stort smil om munnen :)

Vi gleder oss alle sammen tror jeg, og det må bare bli en stor suksess!

Nesumar

du skulle ha vært i salen, det var episk. folk ventet med jubel helt til selveste Diablo brølte med full hals, og publikum eksploderte. en av kompisene jeg var med var helt på gråten. fantastisk opplevelse

Lenke til kommentar

Det var vanvittig spennande å følge med på live streamen, kan ikkje forestille meg korleis det må ha vore å vere i salen der. Det som var irriterande var at streaminga klikka ofte, men det gjorde det kanskje berre endå meir pirrande! Var deilig å sjå Diablo 3 logoen i alle fall!

Og ja, annonseringa var kort og godt epic!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Henter opp tråden igjen, jeg :)

Har visst ikke fortalt hvor ekstremt påvirka jeg blei av annonseringa. Jeg satt og streamet, og når han kisen kom opp og begynte å spille Tristram-theme ble jeg sittende å måpe. Etter at de hadde hypet annonseringen til de grader gjennom den splashen på nettsiden deres, var jeg helt i hundre. Jeg hadde ikke tenkt på annet på dager, og når videoen var ferdig og logoen lyste opp på skjermen må jeg innrømme at jeg felte en tåre.

Okei, da. Jeg strigrein.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg husker hvor mange ganger jeg kunne drepe Baal med broren min uten at det ble kjedelig, det var en fin sommerferie!

På gameplayvideoen så det ganske rått ut å smekke ned en vegg på fiender!

Dette er en GOD grunn til at jeg MÅ skaffe meg ny pc...

Endret av henjon
Lenke til kommentar

Gleder meg men tror ikke det blir like bra som Diablo 2..når tillogmed sjefdesigneren for Diablo 2 sier D3 har tatt noen dårlige valg så mister jeg litt troa.

Synes D3 har blitt litt smitta av WoW sitt barnslige fargepalett...noe som ikke passer Diablo spillene i det hele tatt. Men tid vil vise...

Lenke til kommentar

Slik at vi har sitatet her:

"I think that one of the things that we always tried to get across was that Diablo was Gothic fantasy and I think there was just a need that was put in there from the visuals that I didn't necessarily get. I got it from the architecture and to a degree from the character design but not the feeling of the world. I can't say that I dislike it. I didn't look at it and go, oh my God that's horrible. But I looked at it and went, it's not really... to me as a player it just didn't really ring with Diablo."

Eg føler ikkje helt at det faktum at han ikkje likar følelsen verda gjer han, er nok til å tvile på D3, men det er no meg. All respekt til Bill Roper, han har gjort mykje bra, men etter Hellgate har eg mista litt trua.

Lenke til kommentar
Slik at vi har sitatet her:

"I think that one of the things that we always tried to get across was that Diablo was Gothic fantasy and I think there was just a need that was put in there from the visuals that I didn't necessarily get. I got it from the architecture and to a degree from the character design but not the feeling of the world. I can't say that I dislike it. I didn't look at it and go, oh my God that's horrible. But I looked at it and went, it's not really... to me as a player it just didn't really ring with Diablo."

Eg føler ikkje helt at det faktum at han ikkje likar følelsen verda gjer han, er nok til å tvile på D3, men det er no meg. All respekt til Bill Roper, han har gjort mykje bra, men etter Hellgate har eg mista litt trua.

Neida, Diablo 3 blir nok et veldig bra spill. Men det har nok ikke den mørke settingen som dem tidligere Diablo spillene hadde. Det er litt synd men når det er sagt så blir det nok et veldig kult spill som kommer til å selge i bøtter å spann :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...