Whalecore_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Den fantastiske følelsen av å spille et Blizzard-spill for første gang er vanskelig å beskrive. MEN JA, VI GLEDER OSS! Først StarCraft, så Diablo noen år etter. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husker når jeg så videoen da D3 ble annonsert. Kom en gitarspiller ut på scenen og spilte soundtracken.... da fikk jeg et stort smil om munnen Vi gleder oss alle sammen tror jeg, og det må bare bli en stor suksess! Nesumar Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husker når jeg så videoen da D3 ble annonsert. Kom en gitarspiller ut på scenen og spilte soundtracken.... da fikk jeg et stort smil om munnen Vi gleder oss alle sammen tror jeg, og det må bare bli en stor suksess! Nesumar du skulle ha vært i salen, det var episk. folk ventet med jubel helt til selveste Diablo brølte med full hals, og publikum eksploderte. en av kompisene jeg var med var helt på gråten. fantastisk opplevelse Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Annonseringen av det spillet er så jævlig EPIC at det er helt utrolig! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var vanvittig spennande å følge med på live streamen, kan ikkje forestille meg korleis det må ha vore å vere i salen der. Det som var irriterande var at streaminga klikka ofte, men det gjorde det kanskje berre endå meir pirrande! Var deilig å sjå Diablo 3 logoen i alle fall! Og ja, annonseringa var kort og godt epic! Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husker jævlig godt den rusen når jeg satt og så på den streamen der... var en av de heldige, som fikk se noe som helst Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det feil at jeg nesten får ståpels av den live videoen der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Absolutt ikke noe feil med ståpels nei, da jeg selv har noe annet som står opp når jeg ser den - hver gang! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blizzard vet korleis de skal gjere sakane sine, ja! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Frysninger som bare det av å se den videoen der ja. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Henter opp tråden igjen, jeg Har visst ikke fortalt hvor ekstremt påvirka jeg blei av annonseringa. Jeg satt og streamet, og når han kisen kom opp og begynte å spille Tristram-theme ble jeg sittende å måpe. Etter at de hadde hypet annonseringen til de grader gjennom den splashen på nettsiden deres, var jeg helt i hundre. Jeg hadde ikke tenkt på annet på dager, og når videoen var ferdig og logoen lyste opp på skjermen må jeg innrømme at jeg felte en tåre. Okei, da. Jeg strigrein. Lenke til kommentar
henjon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg husker hvor mange ganger jeg kunne drepe Baal med broren min uten at det ble kjedelig, det var en fin sommerferie! På gameplayvideoen så det ganske rått ut å smekke ned en vegg på fiender! Dette er en GOD grunn til at jeg MÅ skaffe meg ny pc... Endret 29. mars 2009 av henjon Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) http://www.shacknews.com/onearticle.x/57936 Wuhhu! Gjett om WoW-diskusjonen kjem til å blusse opp igjen no- Endret 31. mars 2009 av LMH Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Genialt å endelig få inn meir plass til items! Hadde vært greit om det kom med den kommande patchen til D2 òg Synst faktisk tinga han hadde i inventoryen på bildene var litt vel fargerike til diablo å være... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gleder meg men tror ikke det blir like bra som Diablo 2..når tillogmed sjefdesigneren for Diablo 2 sier D3 har tatt noen dårlige valg så mister jeg litt troa. Synes D3 har blitt litt smitta av WoW sitt barnslige fargepalett...noe som ikke passer Diablo spillene i det hele tatt. Men tid vil vise... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://us.blizzard.com/blizzcast/ Snakker en del om Diablo 3 i siste episode. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 når tillogmed sjefdesigneren for Diablo 2 sier D3 har tatt noen dårlige valg så mister jeg litt troa. Kven? Kva? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 når tillogmed sjefdesigneren for Diablo 2 sier D3 har tatt noen dårlige valg så mister jeg litt troa. Kven? Kva? http://kotaku.com/5173959/original-diablo-...t-diablo-enough Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Slik at vi har sitatet her: "I think that one of the things that we always tried to get across was that Diablo was Gothic fantasy and I think there was just a need that was put in there from the visuals that I didn't necessarily get. I got it from the architecture and to a degree from the character design but not the feeling of the world. I can't say that I dislike it. I didn't look at it and go, oh my God that's horrible. But I looked at it and went, it's not really... to me as a player it just didn't really ring with Diablo." Eg føler ikkje helt at det faktum at han ikkje likar følelsen verda gjer han, er nok til å tvile på D3, men det er no meg. All respekt til Bill Roper, han har gjort mykje bra, men etter Hellgate har eg mista litt trua. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Slik at vi har sitatet her: "I think that one of the things that we always tried to get across was that Diablo was Gothic fantasy and I think there was just a need that was put in there from the visuals that I didn't necessarily get. I got it from the architecture and to a degree from the character design but not the feeling of the world. I can't say that I dislike it. I didn't look at it and go, oh my God that's horrible. But I looked at it and went, it's not really... to me as a player it just didn't really ring with Diablo." Eg føler ikkje helt at det faktum at han ikkje likar følelsen verda gjer han, er nok til å tvile på D3, men det er no meg. All respekt til Bill Roper, han har gjort mykje bra, men etter Hellgate har eg mista litt trua. Neida, Diablo 3 blir nok et veldig bra spill. Men det har nok ikke den mørke settingen som dem tidligere Diablo spillene hadde. Det er litt synd men når det er sagt så blir det nok et veldig kult spill som kommer til å selge i bøtter å spann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå