DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du skal skaffe det du også, Steinakus? Flott. PS: Hvor mange kan spille sammen i D3? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Diablo 3 blir epic, så skal ha det ja, om det så vil koste meg en ny pc. Eller forhåpentligvis vil det kjøre helt greit på en Mac. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fra hva jeg har sett fra spillet så er det et elsk Husker de dagene da Blizzard la siden sin på is. Dæven de dagene var nervepirrende, men det ble som jeg håper D3 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Diablo 3 blir epic, så skal ha det ja, om det så vil koste meg en ny pc.Eller forhåpentligvis vil det kjøre helt greit på en Mac. o/ Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Fra hva jeg har sett fra spillet så er det et elsk Husker de dagene da Blizzard la siden sin på is. Dæven de dagene var nervepirrende, men det ble som jeg håper D3 Haha ja, var frustrerende. Men når du så runene, og endelig fikk bekreftelsen av de, da ble det jubel! Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan vel trygt si at jeg gleder meg ja. Grafikken tror jeg blir bra, og alle som dømmer den etter en halvtimes gameplay trailer har jeg ikke noe overs for. Jeg har såpass tro på Blizzard at de kommer til å sette en enorm stemning i spillet Fallhøyden for Diablo 3 er jo selvsagt også gigantisk, siden kunngjøringen skapte nok hype for, tja, flere måneder med konstant reklame. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan vel trygt si at jeg gleder meg ja. Grafikken tror jeg blir bra, og alle som dømmer den etter en halvtimes gameplay trailer har jeg ikke noe overs for. Jeg har såpass tro på Blizzard at de kommer til å sette en enorm stemning i spillet /signed Har stor tro på blizzard, og tror aldri i livet de kommer til å fucke det opp. Hvis blizzard lager et dårlig spill, så gir de det ikke ut.. (starcraft: ghost anyone? ). Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har stor tro på blizzard, og tror aldri i livet de kommer til å fucke det opp. Hvis blizzard lager et dårlig spill, så gir de det ikke ut.. (starcraft: ghost anyone? ). Eller Hellgate: London, som var slik Diablo III egentlig skulle bli. Folka i Blizzard North hadde jobba med det en stund, og når Blizzard så resultatet ble både prosjektet og folka vraket. Du skal skaffe det du også, Steinakus? Flott. PS: Hvor mange kan spille sammen i D3? Fire. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Og hvor mangen i D2? Har alltid bare spilt med en venninne av meg i D2 (og dette for noen år tilbake). Var ganske artig! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har stor tro på blizzard, og tror aldri i livet de kommer til å fucke det opp. Hvis blizzard lager et dårlig spill, så gir de det ikke ut.. (starcraft: ghost anyone? ). Eller Hellgate: London, som var slik Diablo III egentlig skulle bli. Folka i Blizzard North hadde jobba med det en stund, og når Blizzard så resultatet ble både prosjektet og folka vraket. hæ? hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 eg glede meg iallefal vanvittig t d3.. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Får i alle fall håpe de røper noen flere saftige detaljer og gir noen andre screens enn kun de som er med i den snart ett år gamle traileren. Lenke til kommentar
KerM Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 SC II og Diablo III er spillene jeg storgleder meg til! <3 Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vet nesten ikke om jeg gleder eller gruer meg jeg.. Gikk vel fort bort et år med intens Diablo 2 spilling iallefall Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillte nesten hver dag i 1,5 år for noen år siden. Grindingen i det spillet ble jeg av en eller annen syk grunn aldri lei av. Exporterte alle itemene jeg grindet meg frem til via shadowmaster og til diskett . Dette er "det" spillet jeg venter på. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 D3 kan ikke bli annet enn en suksess. Det er alltid klagere som mener at noe er galt, gjort feil eller ikke burde være sånt. Elsker Diablo-serien, gleder meg sykt til dette... både SP, MP og Online. Som en annen sa, håper de slipper mer info snart, spesielt bilder og videoer Nesumar Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Og hvor mangen i D2? Har alltid bare spilt med en venninne av meg i D2 (og dette for noen år tilbake). Var ganske artig! Var opptil 8 i D2, men har hørt snakk om at de prøver å få tallet opp fra 4 på D3. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg mye! få spill som har spilt spilt så mye og tatt opp så mange ganger som diablo 2 Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Diablo 3 er nesten eneste grunnen til at jeg vurderer å oppgradere steinalder pcen min Har ødelagt et par mus med d2 gitt,gikk hardt utover venstre museknapp, selv om man kunne holde attack knappen inne. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hæ? hvor har du fått det fra? Skal vel ikke det store intuitive spranget til for å trekke den slutningen - Flagship ble opprettet etter at mesteparten av Blizzard North forlot selskapet, angivelig fordi deres konsept for Diablo 3 ikke vant gjennom hos moderselskapet. Det konseptet var sannsynligvis et Diablo satt til nåtid eller nær fremtid, og Hellgate London er det sannsynlige resultatet av det konseptet. Nå tror jeg i grunn at Hellgate London kunne ha vært et langt bedre spill i hendene på en annen utvikler - Blizzard selv, for eksempel. Ideen er jo ikke så ille, det var utførelsen og avgjørelsene det skortet på. Et skikkelig Diablo 3 seg jeg selvsagt fram til, og regner med det kommer til å sluke like mange timer som Diablo 2. Jeg husker fremdeles den intense spenningen (og forventningen!) da Blizzard kjørte teaser-siden sin før annonseringen. "Det må jo være Diablo 3!?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå