Gå til innhold

Diablo 3, noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra hva jeg har sett fra spillet så er det et elsk :) Husker de dagene da Blizzard la siden sin på is. Dæven de dagene var nervepirrende, men det ble som jeg håper D3 :D

Haha ja, var frustrerende. Men når du så runene, og endelig fikk bekreftelsen av de, da ble det jubel! :D

Lenke til kommentar

Kan vel trygt si at jeg gleder meg ja. Grafikken tror jeg blir bra, og alle som dømmer den etter en halvtimes gameplay trailer har jeg ikke noe overs for. Jeg har såpass tro på Blizzard at de kommer til å sette en enorm stemning i spillet :)

Fallhøyden for Diablo 3 er jo selvsagt også gigantisk, siden kunngjøringen skapte nok hype for, tja, flere måneder med konstant reklame.

Lenke til kommentar
Kan vel trygt si at jeg gleder meg ja. Grafikken tror jeg blir bra, og alle som dømmer den etter en halvtimes gameplay trailer har jeg ikke noe overs for. Jeg har såpass tro på Blizzard at de kommer til å sette en enorm stemning i spillet :)

/signed

Har stor tro på blizzard, og tror aldri i livet de kommer til å fucke det opp. Hvis blizzard lager et dårlig spill, så gir de det ikke ut.. (starcraft: ghost anyone? :blink: ).

Lenke til kommentar
Har stor tro på blizzard, og tror aldri i livet de kommer til å fucke det opp. Hvis blizzard lager et dårlig spill, så gir de det ikke ut.. (starcraft: ghost anyone? :blink: ).

Eller Hellgate: London, som var slik Diablo III egentlig skulle bli. Folka i Blizzard North hadde jobba med det en stund, og når Blizzard så resultatet ble både prosjektet og folka vraket.

Du skal skaffe det du også, Steinakus? Flott.

PS: Hvor mange kan spille sammen i D3?

Fire.

Lenke til kommentar

Eller Hellgate: London, som var slik Diablo III egentlig skulle bli. Folka i Blizzard North hadde jobba med det en stund, og når Blizzard så resultatet ble både prosjektet og folka vraket.

hæ? hvor har du fått det fra?

Lenke til kommentar

D3 kan ikke bli annet enn en suksess.

Det er alltid klagere som mener at noe er galt, gjort feil eller ikke burde være sånt.

Elsker Diablo-serien, gleder meg sykt til dette... både SP, MP og Online.

Som en annen sa, håper de slipper mer info snart, spesielt bilder og videoer :)

Nesumar

Lenke til kommentar
hæ? hvor har du fått det fra?

Skal vel ikke det store intuitive spranget til for å trekke den slutningen - Flagship ble opprettet etter at mesteparten av Blizzard North forlot selskapet, angivelig fordi deres konsept for Diablo 3 ikke vant gjennom hos moderselskapet. Det konseptet var sannsynligvis et Diablo satt til nåtid eller nær fremtid, og Hellgate London er det sannsynlige resultatet av det konseptet. Nå tror jeg i grunn at Hellgate London kunne ha vært et langt bedre spill i hendene på en annen utvikler - Blizzard selv, for eksempel. Ideen er jo ikke så ille, det var utførelsen og avgjørelsene det skortet på.

Et skikkelig Diablo 3 seg jeg selvsagt fram til, og regner med det kommer til å sluke like mange timer som Diablo 2. Jeg husker fremdeles den intense spenningen (og forventningen!) da Blizzard kjørte teaser-siden sin før annonseringen. "Det jo være Diablo 3!?" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...