lekva Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det så tøft ut =) Kan funke som tidsfordriv mens vi venter på diablo Eg syns det va digg;D, Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Spilt litt Torchlight selv, men vet ikke om jeg digger grafikken. Hadde det vært 2d-grafikk derimot, hadde jeg vært hekta. Spiller uansett Borderlands for tida og tror jeg skal spille igjennom det før jeg begynner på noe annet. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Grunn-gameplayet til Torchlight så ikke så verst ut, men all teksten..milde moses. "40 gold!", "Crushing Damage!", "Blocked!", samt tall på hvor mye damage man gjør på hvert slag. Mulig jeg er alene om det, men det er ikke helt min greie. Samtidig har jeg ikke veldig sansen for våpen som er dobbelt så store som helten og diverse andre tegneserietrekk, får litt WoW meets JRPG-vibber av hele greia. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Teksten er ikke noe problem, den slår man bare av hvis den irriterer mer enn den hjelper. Til å være et spill som er utviklet på under et år er Torchlight ganske bra. Det er ikke noe D3, men det funker bra til tross for en del mangler. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bringer tilbake mange gode minner dette. Gleder meg noe sinnsykt, er vel ikke fastsatt noen dato enda? Tror vi må regne med å at det blir neste år iallefall. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bringer tilbake mange gode minner dette. Gleder meg noe sinnsykt, er vel ikke fastsatt noen dato enda? Tror vi må regne med å at det blir neste år iallefall. Noe sier meg at det ikke vil komme ut før i 2011 Får vel krysse både finger og tær :rolleyes: Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg tipper det kommer ut i 2011, mest fordi Starcraft kommer ut neste år. De pleier ikke å release 2 stortitler på ett år (dessverre =/ I wantz Diablo 3 nå ) Torchlight virker veldig stilig, har spilt noen timer på det allerede, men får ikke heeeelt feelinga. Artig tidsfordriv, da Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeez, kan ikke Blizzard gi ut noe mer info snart, siste vi fikk var jo i august :[ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er det som er så forbanna kjedelig med Blizzard. Du vet omtrent ikke en shit om spillet før du setter deg ned. Men det gode er at du får en bakoversveis som aldri før. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kommer nok mer info når vi nærmer oss release Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gleder meg mer til Diablo 3 en Starcraft 2 , men det er hipp som happ for og si det på den måten , spiller torchlight i mens , men Diablo 3 blir snadder når det kommer ut <3 ! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er det som er så forbanna kjedelig med Blizzard. Du vet omtrent ikke en shit om spillet før du setter deg ned. Men det gode er at du får en bakoversveis som aldri før. Som du sier er det noe godt i det. Siden man ikke har fått så mye info om det har du liten formening om spillet og blir mye mindre skuffet over noe :] Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og der ble female monk vist fram, ikke mye til "update" må vel vente til neste Blizzcon eller noe Any thoughts om female monk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå