bear^_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så det første en gamer hadde gjort i en reell situasjon, var å finne fram et brekkjern før vedkommende skal evakuere Er det ikke slik det foregår? Om alarmen går her på hotellet så strekker jeg meg etter brekkhjernet først. Hadde lyst å få en pumphaggel under disken, du vet i tilfelle zombie invasjon, men fikk det aldri gjennom. Men brekkhjern, det fikk jeg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Da skulle du nok heller hatt denne på veggen^^ http://www.geekologie.com/2007/10/emergenc...t_is_a_must.php Åhh den burde jo være et fast invetar i alle hjem! Før eller siden så surrer vitenskapsfolka våre det skikkelig til og helvete er løs!!! Lenke til kommentar
mynock Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det viser gjerne at vi gamere har eit ganske godt grep om kva som er verkeleg og kva som er spel. For oss er det så innarbeida at det som foregår på skjermen er spel og moro at vi har vanskeleg for å ta det på alvor. Treng riktignok ein kontrolltest for å sjekke at vi ikkje hadde prøvd oss på noko liknande om vi faktisk var i ein brennande bygning. Frivillige? Zombieverneutstyret var forresten flott. Skjoldet er kanskje det beste. Kniven burde hatt eit lengre skaft, men hagla er vel grei å ha så lenge du har ammo. Endret 6. februar 2009 av Bad Mynock Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Zombieverne utstyret burde virkelig anskaffes! Om ikke shotgunnen fungerer så er matcheten og skjoldet et must den dagen vitenskapsfolka roter det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå