Sophonax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tør ikke å tenke på det engang. ^_^ Her går det i hele nintendo-serien fra NES til N64, GB, GBC, GBA, DS. I tillegg, PS1, PS2, XBox 360, to laptopper og 3 PCer. Kan regne ca 10-20 spill på en konsoll + tilbehør. På de PCene, så aner jeg ikke hvor mange spill det har kommet opp til. Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm.. Etter en kjapp kalkulering kom jeg fram til 25k+, regnet da med PS2 og PS3 konsoll :S Var da vel verdt det ;D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi burde lage en arkadehall. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror jeg har kjøpt for nok de siste ti åra at jeg kunne tatt lappen. For romferger. Men seriøst, det er nok mer enn jeg liker å tenke på. Har endog hatt det utrolig mye moro med de også da! Hvis man skal begynne å regne på hvor mye man har brukt på bomkjøp/makkverk derimot... Har en hel haug med PC-spill kjøpt til oppunder veiledende pris som aldri skulle ha sluppet igjennom Q&A. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Spill har jeg sikkert brukt 35 000-50 000kr på og konsoller ligger vel på 15 000 og PCen min ligger vel på 18 000-22 000kr med det jeg har kjøpt oppover årene Mye penger når jeg tenker på det Endret 5. februar 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Siden jeg hadde en PsOne så antar jeg at det er blitt brukt mellom 10-20000 kroner på spill og tilbehør, gjelder ikke kjøp av nye konsoller. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Får prøve å gjøre sånn cirkus anslagsvis til sikkert bortimot 8-9000,- på pc, nintendo og xbox-spill. Årlig bruker jeg vel litt over 1300eller noe sånt på wow, men valgte å ta med det jeg har kjøpt spill for. Kan godt tenkes at jeg får gjøre en ny utregning når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gjennom tidene har jeg ingen anelse. Men visst vi tar det siste 1,5 året. Der jeg starter høsten for 2 år siden da jeg kjøpte 360en min og hadde en DS fra før... Ok skal vi se har nå tilsammen Ca 12 DS spel altså omtrent 3-4000 kr der. Over 20 360 spill, altså godt opp mot 10000 og i tillegg boksen selv.. Jeg kjøpte også psp og 8 spill til den. så tilsammen vil jeg si 21000 - 24000 kanskje, har også kjøp tnoen pc spill... Uff det er litt mye på ett og et halvt år ja... Men samtidig jobber jeg på Gamestop så jeg blir firstet 24/7 da.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 WoW: over 3000, inkludert cdene og gamecards. AoC: litt over 1000, collectors edition og 2-3 måneder med gametime. Anarchy Online: ca. 1200,- Lotro: ca. 900,- Da er vi oppe i 6100, bare i MMOs. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) NES: 18 spill SNES: 10 spill N64: 14 spill PSX: 8 spill PS2: 12 spill PS3: 3 spill Xbox360: 28 spill I tillegg til kommer tre PC-kjøp, sikkert rundt en 50-60 PC-spill, i tilegg til 40 spillene jeg har kjøpt på Steam. Blir fort penger av sånt, men er uaktuelt å regne på hvor mye penger det er. Uansett har det vært verdt hver eneste krone Bortsett fra et par fæle bomkjøp selvfølgelig, men jeg tror ikke jeg er den eneste som gikk i baret på noen titler på de tidlige Nintendokonsollene? Endret 5. februar 2009 av credible Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Humm bare 3000 på WoW? .. Uff da ;P ikke spilt lenge nok du. Er vel oppe i en 4000-5000 på CDer og game time bare på WoW <_< Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kontoen er oppretta i februar 2006, har bare hatt en del pauser som er grunnen til at jeg har spilt andre MMOs. Endret 5. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 tør nesten ikke tenke på det engang. men har alle current gen og forige gen consollene og har hats loads med spill til hver:P Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Pappa driter penger..." Dessverre er ikke realiteten slik, er min kjære pengebok/konto som tømmes Men men, skal man ha det skøy så må man betale. Skal innrømme at noen har brukt syke summer på spill da hehe, tror ikke jeg er i nærheten av noe sånt. Mitt tips er vel å bruke bursdags/juleønsker på sånne ting, sparer du vel en del Nesumar Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sikkert brukt 30.000 tusen til gold i WoW. ._. Endret 5. februar 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så mye at jeg ikke engang tør å tenke på det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Huff da, når du kjøper gold og leveling-tjenester synes jeg det er bortkastet å spille. Samme om botere. Hvis du ikke gidder å spille, enten det er grinding eller leveling eller noe slikt, hva er vits i det hele tatt å spille å betale for månedene? Ja du raider kanskje om kveldene, noen ganger om uka. Men at du ikke gidder noe av det annet sier vel at man begynner å bli lei av det Er bare min mening da, dette er ikke et personangrep btw Nesumar Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Huff da, når du kjøper gold og leveling-tjenester synes jeg det er bortkastet å spille.Samme om botere. Hvis du ikke gidder å spille, enten det er grinding eller leveling eller noe slikt, hva er vits i det hele tatt å spille å betale for månedene? Ja du raider kanskje om kveldene, noen ganger om uka. Men at du ikke gidder noe av det annet sier vel at man begynner å bli lei av det Er bare min mening da, dette er ikke et personangrep btw Nesumar Enig med det, men gadd ikke si ifra siden det er off-topic. Å kjøpe gold på spill betyr bare at man er blitt alt for hektet siden spillet tydeligvis ikke er morsomt lenger og at du vil skaffe gull raskt og det er alt som betyr noe. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sikker brukt 30.000 tusen til gold i WoW. ._. ... syke banan.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ikke brukt allverdens med penger på spill. Omkring 5000,- Har forøvrig brukt en hel del mer på film. Har snart 500 dvder. Og det har kosta litt <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå