Gå til innhold

Hvor mye penger har dere brukt på spill?

Anbefalte innlegg

Tør ikke å tenke på det engang. ^_^

Her går det i hele nintendo-serien fra NES til N64, GB, GBC, GBA, DS. I tillegg, PS1, PS2, XBox 360, to laptopper og 3 PCer.

Kan regne ca 10-20 spill på en konsoll + tilbehør.

På de PCene, så aner jeg ikke hvor mange spill det har kommet opp til. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har kjøpt for nok de siste ti åra at jeg kunne tatt lappen. For romferger. Men seriøst, det er nok mer enn jeg liker å tenke på. Har endog hatt det utrolig mye moro med de også da!

Hvis man skal begynne å regne på hvor mye man har brukt på bomkjøp/makkverk derimot... Har en hel haug med PC-spill kjøpt til oppunder veiledende pris som aldri skulle ha sluppet igjennom Q&A.

Lenke til kommentar

Gjennom tidene har jeg ingen anelse. Men visst vi tar det siste 1,5 året. Der jeg starter høsten for 2 år siden da jeg kjøpte 360en min og hadde en DS fra før...

Ok skal vi se har nå tilsammen Ca 12 DS spel altså omtrent 3-4000 kr der. Over 20 360 spill, altså godt opp mot 10000 og i tillegg boksen selv.. Jeg kjøpte også psp og 8 spill til den. så tilsammen vil jeg si 21000 - 24000 kanskje, har også kjøp tnoen pc spill... Uff det er litt mye på ett og et halvt år ja...

Men samtidig jobber jeg på Gamestop så jeg blir firstet 24/7 da.. :p

Lenke til kommentar

NES: 18 spill

SNES: 10 spill

N64: 14 spill

PSX: 8 spill

PS2: 12 spill

PS3: 3 spill

Xbox360: 28 spill

I tillegg til kommer tre PC-kjøp, sikkert rundt en 50-60 PC-spill, i tilegg til 40 spillene jeg har kjøpt på Steam. Blir fort penger av sånt, men er uaktuelt å regne på hvor mye penger det er. Uansett har det vært verdt hver eneste krone :) Bortsett fra et par fæle bomkjøp selvfølgelig, men jeg tror ikke jeg er den eneste som gikk i baret på noen titler på de tidlige Nintendokonsollene?

Endret av credible
Lenke til kommentar

"Pappa driter penger..."

Dessverre er ikke realiteten slik, er min kjære pengebok/konto som tømmes :(

Men men, skal man ha det skøy så må man betale.

Skal innrømme at noen har brukt syke summer på spill da hehe, tror ikke jeg er i nærheten av noe sånt.

Mitt tips er vel å bruke bursdags/juleønsker på sånne ting, sparer du vel en del

Nesumar

Lenke til kommentar

Huff da, når du kjøper gold og leveling-tjenester synes jeg det er bortkastet å spille.

Samme om botere.

Hvis du ikke gidder å spille, enten det er grinding eller leveling eller noe slikt, hva er vits i det hele tatt å spille å betale for månedene?

Ja du raider kanskje om kveldene, noen ganger om uka. Men at du ikke gidder noe av det annet sier vel at man begynner å bli lei av det :)

Er bare min mening da, dette er ikke et personangrep btw :p

Nesumar

Lenke til kommentar
Huff da, når du kjøper gold og leveling-tjenester synes jeg det er bortkastet å spille.

Samme om botere.

Hvis du ikke gidder å spille, enten det er grinding eller leveling eller noe slikt, hva er vits i det hele tatt å spille å betale for månedene?

Ja du raider kanskje om kveldene, noen ganger om uka. Men at du ikke gidder noe av det annet sier vel at man begynner å bli lei av det :)

Er bare min mening da, dette er ikke et personangrep btw :p

Nesumar

Enig med det, men gadd ikke si ifra siden det er off-topic.

Å kjøpe gold på spill betyr bare at man er blitt alt for hektet siden spillet tydeligvis ikke er morsomt lenger og at du vil skaffe gull raskt og det er alt som betyr noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...