Gcduden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg lurer på hvor mye penger dere har brukt på spill gjennom tidene? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har ikke akkurat telt. Uansett er jeg ganske kresen på spill, så jeg kjøper ikke så mange. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Totalt tror jeg vi snakker rundt 13.000, der rundt 7.000 av dem etter at jeg fikk kjeksboxen. Ikke så mye, men er tross alt bare 15. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Igjennom tidene er det ikke jeg som har betalt mest ihvertfall. Yarrrrr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Uff, jeg prøver å ikke tenke på det. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sikkert noe rundt 20 tusen, og jeg har ikke vært gamer så lenge. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Huff, det begynner å bli mye penger. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er store summer ser jeg Jeg har akkurat startet min gamer karriere og jeg har ikke brukt en krone på spill.....enda Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hva med en poll? EDIT: Kan kanskje bli litt problematisk med tanke på at beløpet vil endre seg, men dette gjelder jo i en del andre poller også. Endret 4. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, så pass mye at jeg ikke tør telle? Nei, altså - vanskelig å si. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Igjennom tidene er det ikke jeg som har betalt mest ihvertfall. Yarrrrr. +1 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flyttes til "Generell spilldiskusjon", Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke så mange tusen, er litt gjerrig av meg og kjøper kun det beste (når det er på tilbud ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har lagt igjen over 100k på komplett.no, 16-17k på mpx.no, 7-8k på netshop.no og ihvertfall 20-25k på andre diverse butikker iløpet av en fem-seks år periode. Er forbi det verste nå, men som den entusiasten jeg er kjøper jeg fortsatt et tyvetalls spill i året (utenom billigspill) og gjør hva jeg kan for å være oppdatert. Blir vel en 5-6k i året, men synker nok drastisk i år når man skal ha lappen og begynner å få utgifter. Bor fortsatt hjemme, så kan ta meg råd til noen goder! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har som oftest kjøpt når noe var på tilbud, men det må likevel være en del med tanke på hvor mange spill jeg har. Tror jeg lar være å tenke på det Kunne jo ha brukt det samme på mat i kantina hver dag, røkpakker, etc. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Uff, jeg prøver å ikke tenke på det. noe slik.. sikkert brukt mer på mcdonalds Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I og med at 80% av pengene mine går til mat og spill/data, vil jeg tro det er mer enn jeg har lyst til å vite. Veldig mange tusen i hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå