Moderat Bruker Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har alltid hatt troa paa at western sjangeren har stort potensiale som spill. Likte GUN meget godt, staar igjen aa proeve CoJ men kommer tid kommer.... - OG sier det igjen, begynner aa bli lei av aa bli oversett som pc-spiller (kun). Det korset jeg snart maa krype til er ikke saa godt gjemt lengre....aaaargh! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Virkelig ingen her som har provd gun? Er jo et vanvittig genialt spill, selvom det har daarlig grafikk osv Det er ganske fritt det ogsaa, selvom dette ser ut til aa bli mye bedre Me wants. (Oi, saa Maypenray har spilt det ihvertfall Orka ikke lese mer enn de forste fire sidene.) Endret 5. februar 2009 av Martino Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Garantert et kjøp fra meg, men de burde la Clintern få en stemme i spillet. Lenke til kommentar
Ezekiel Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Såg akkurat "For A Few Dollars More", og sat og tenkte på kor utrulig kult det hadde vore med eit bra sandbox Westeren spel. Takk Rockstar! Gledar meg noko vanvittig til dette spelet! Lenke til kommentar
Neste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gun er ett av de beste western spillene (sammen med Outlaws) til nå etter min mening. Håper at dette blir enda bedre Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Outlaws var gøy! Dette ser ut til å kunne bli noe, så absolutt. Håper virkelig ikke bildet i artikkelen er en smakebit på grafikken, for det så ikke særlig bra ut. Men, det er nå ikke det viktigste om alt annet er som det skal. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Westernsettingen er altfor lite brukt i spillverdenen. Dette kan bli bra. Seconded. Tror kanskje det blir bra, ettersom at Rockstar har vane for å lage gode spill. En ting som er fordelaktig er at det ikke finnes mobiltelefoner i Ville Vesten (GTA ) Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spennende. Er ikke mange western-spill jeg har prøvd, så forhåpentligvis blir dette en suksess. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virkelig ingen her som har provd gun? Er jo et vanvittig genialt spill, selvom det har daarlig grafikk osv Det er ganske fritt det ogsaa, selvom dette ser ut til aa bli mye bedre Me wants. (Oi, saa Maypenray har spilt det ihvertfall Orka ikke lese mer enn de forste fire sidene.) Jeg har rundet GUN, veldig bra spill. Er ikke så mange av denne typen spill ute, (har kun GUN og CoJ) så dette nye kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 En ting som er fordelaktig er at det ikke finnes mobiltelefoner i Ville Vesten (GTA ) Mobilen blir da erstattet med røyksignaler, dummen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Please, Ikke la det få 18 år's grense ! Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bare jeg som kom i skikkelig westernsteming av denne nyheten? Sitter her og hører på musikken på http://www.rockstargames.com/reddeadrevolver/index2.htm siden, og drømmer meg bort inn i cowboyland <3 Hehe ^_^ Du vet ikke tilfeldigvis hva sangen heter? Hørt den før men klarer ikke plassere den. Dette spillet blir definitivt kjøp! Liker western og Rockstar bruker å levere varene sine, i alle fall etter min mening. Lenke til kommentar
Neste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 @ RomTorsk Jeg er ikke helt sikker på navnet, men melodien skal være fra en film som heter Forgotten Pistolero. En mp3 av melodien kan hentes her: http://spaghettiwesterns.1g.fi/forgotten/pistolero.htm Bare scroll ned til rundt midten på siden. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Der var den ja! Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå