LucarioX Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper dette blir bra, har nok hvertfall et veldig stort potensial. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Siege_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spillet etter hva jeg leste virket utrolig kult. Elsker åpen-verden-gameplayet og gleder meg til dette kommer ut. Synes også RAGE-Motoren viker lovende. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får håpe vi får noe video snart Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 W00t Endelig et westernspill til Har GUN og må si jeg var kjempe fornøyd med det Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan faktisk bli gøy det. Lenke til kommentar
the reverencer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Høres morro ut dette - bare så synd jeg har PC og ikke konsoll. Håper det kommer en PC-versjon. Bare den ikke blir en crappy port, noe som det ofte blir. Det irriterer meg at flere og flere spillutviklere som startet på PC (Rockstar, Epic, LucasArts osv) har flyttet over til konsoll og mer eller mindre forlatt sin gamle tilhengerskare. Er vel mere penger å hente i konsoll-land da. Og btw - jeg fant ut at RAGE-motoren er Rockstar sin egen. Jeg trodde det var snakk om RAGE-motoren til Carmack (id). Men den kommer vi vel ikke til å se før selve "Rage" spillet dukker opp. Forhåpentligvis også til PC. Endret 4. februar 2009 av Eddy the Teddy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åi.. dette her hørtes rett og slett kult ut!! Et lite tips (vet ikke helt hvor jeg skal skrive det ennå), men: Jeg likte veldig godt slik det var på forrige gamer.no side, at det sto, før man klikket på selve artikkelen, om det var en sniktitt, anmeldelse, eller whatnot.. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oioioi. Dette var interessant. Gi meg muligheten til å stjele ett esel og rane en dilligence eller pånni-ekspressen og dette kan fort bli en klassiker Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får håpe vi får noe video snart Mhm Håper Rockstar legger ut en gameplay video fortest mulig så vi får se hvordan det er >.< Har ikke spilt forgjengeren Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husker jeg koste meg godt med forgjengeren på xbox, håper dette blir bra. Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Endelig et western spill som har potensiale! Håper rockstar leverer og det pleier de å gjør. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som mange vil prøve dette. Håper ikke det blir noe ala God Hand. Haha. x) Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Grand Theft Horsie Er ikke no fan av western generelt, men spillet kan jo bli interessant for det. Vi får se. Lenke til kommentar
Pale Rider Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Får en underlig følelse Det her har jeg maila Rockstar om to ganger; lag et western spill basert på f.ex San Andreas-boardet med lovløse bander og rødhuder i stedet for LA-gjenger osv. Terrenget er jo klart, bare å skrumpe inn byene og fjerne motorveiene Endret 5. februar 2009 av PaleRider Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Synes western er fett, men dumt det ikke kommer på PC. Har Xbox men liker ikke spille på console, får ikke den at jeg er ingame på en måte Føler jeg blir så langt unna selve spillet i stedet for på PC. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Får håpe de klarer å gjenskape hesteridning på en ordentlig måte da, synes ofte som f.eks i Assassins Creed at dette blir for dårlig og spesielt i et western spill bør dette være temmelig bra siden mye tid kommer til å bli brukt på en hesterygg. Men ellers ser dette kjempe lovende ut. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, sterk historie. Virker som det er noe enhver prøver å lire av seg for tiden. Rockstar burde trå veldig varomt i svingene før de utbasunerer akkurat det, men så er de vel kjente for å være en smule høye på pæra... Veldig skeptisk til om Rockstar klarer å lage noe annet enn nok et sandbox-spill, som jo kan være morsomt i små porsjoner. Westernspill har i alle fall et stort potensiale. Gun var jo ganske morsomt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Om det er en utvikler som kunne lykkes med noe slikt så vil jeg tro at det er Rockstar. De er akkurat passe arrogante og de er utrolig dyktige med denne typen spill. Når man også ser på interaksjonen mellom animajoner og Euphoria i Grand Theft Auto IV vil jeg tro de fint klarer bevegelsene og stilen. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper dette retter opp inntrykket jeg fikk av GTA i GTA IV. Der synes jeg det ble for "trangt", og for platt og kjedelig historie, som virret i alle retninger. En western-historie, der du ser sammenhengen mellom oppdrag 1 og oppdrag 33, med masse spennende side-missions etc. Med et åpent fritt landskap som i GTA San Andreas hadde vært kongelig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå