Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, virker gøy. Håper det blir et ekte cowboy-eventyr, og ikke en av disse glorifiserte Hollywood-versjonene. Blod, penger, forræderi og horer. Gi meg! Screenshot'et derimot imponerte meg ikke allverdens. Hva er det med de buskene? [/Grafikkhore] Som alle andre spill så plasserer jeg meg som mistenkelig i starten, inntil jeg får se en real gameplay-video og litt mer fakta enn "typiske westernbyer, massevis av villmark og farlige fjellstrekninger". Håper de fokuserer mer på historien og gameplayet enn å ha størst mulig områder. Men, hey, musikken var ihvertfall fengende. Har de vært i kontakt med Ennio Morricone? EDIT: Ok, en ting jeg ihvertfall vil ha, så er det 1on1 skytedueller. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Trenger et skikkelig westernspill ja, men litt skeptisk til utvikleren. Forhåpentligvis bedre enn GUN. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Genialt! Gleder meg til å rane tog Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oi, dette kan jo bli enda kjedeligere enn GTA 4. Kommer lett til å drøye dette. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA En våt drøm :D:D:D Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vil ha på pc. Dette. Seksløpere skal avfyres med musetasten, det er jo klart. Og sånn ellers synes jeg open-world i en Wild West-setting høres genialt ut - så lenge det ikke blir kvadratkilometer på kvadratkilometer med endeløs, digital prærie. (LITT endeløs digital prærie skal det selvsagt være). Endret 4. februar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
littsnill Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette spille ser lovende ut, blir spennendes å følge dette. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres veldig spennede ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Me luves Rockstar, they make me such a happy gamer ^_^ Men seriøst, dette var noe av det meste orgasmiske jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Amagad, kan nesten ikke vente dette ser lovende ut Noen som kan gi meg en liste ossen utstyr man brukte på den tiden av våpen,kjøretøy osv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tønnepistoler er alt jeg trenger å vite! (Revolvere) Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser ihvertfall fantastisk ut! Og i western stil! Skal kjøpes Lenke til kommentar
Zerion Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Yes! Endelig kan jeg leke Clint Eastwood, gleder meg! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rockstar og western-spill må jo bare bli bra! Gleder meg! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tønnepistoler er alt jeg trenger å vite! (Revolvere) Håper damene er barberte! Lenke til kommentar
Klob Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bra potensiale her ihvertfall. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg =D Ri på hest i GTA stil blir epic Rockstar :wub: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå