Mr. Pants Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Westernsettingen er altfor lite brukt i spillverdenen. Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dæven, dette virker lovende. Lenke til kommentar
Grunken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ser veldig nice ut. Men vi må også huske at spillene vi tror skal være årets spill, ofte ikke er det . Men dette er en god nyhet, gleder meg Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har aldri vært spesielt begeistret for western-filmer. Kan ikke akkurat si at jeg ser for meg at et western-spill skal være helt min ting heller. Stiller meg derfor skeptisk til at dette blir noe for meg, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette blir nok bra Må jo være litt rockstar fanboy så ;> Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åååh! Dette blir bra. Jeg elsker gameplayet i GTA IV. Så at de skal bruke den samme spillmotoren er veldig positivt. Ser for meg syk multiplayer action i sann westernstil her! Det får multiplayer, sant?? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ->PC<- Kommer nok etterhvert! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som kom i skikkelig westernsteming av denne nyheten? Sitter her og hører på musikken på http://www.rockstargames.com/reddeadrevolver/index2.htm siden, og drømmer meg bort inn i cowboyland <3 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dette kan bli ganske så stilig! Cowboyer er tøffe! Fant noen screenshots: Edit: Funka dårlig å linke til de, gitt. Se her. Endret 4. februar 2009 av cappy Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ÅH DIGG! Dette må bare komme til PC, og så er jeg i lykkeland! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 DRIT KULT!!!!!!! dette kommer til å eie. det virker ikke som noen enkel tittel å lage, men eg er helt overbevist om at rockstar kan klare dette. gleder meg sykt til mer info om dette Lenke til kommentar
emveep Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Red Dead Revolver til PS2 var ihvertfall sykt artig, et av de bedre cowboyspillene. Får håpe de inkluderer litt bordeller og sånn, så kan det her bli bra. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan bli bra dette, men Rockstar har kommet med en god del spill som ikke har vært av like bra kaliber som GTA, så vi får se hva tiden viser. Lenke til kommentar
indiscretus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 JESS! Dette spillet har jeg ventet veldig lenge på. Håper bare dem dropper sånne teite "bosser" som i Red Dead. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Nå det ble jeg glad av. Gta style western spill høres bra ut Endret 4. februar 2009 av Bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg allerede, dette kommer nok til å bli innkjøpt. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette var jo konge! Dirty Harry anyone? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette virker veldiginteressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå