Joachim_F Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rockstar forteller at de jobber med et episk westernspill for konsoll. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Denne nyhteten = EPIC Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal være så fanboy å si at jeg nekter og tro at dette blir noe annet enn bra! Har savnet et western-spill, det forrige store, Call of Juarez, falt ikke helt innenfor mine forventninger. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres jo veldig bra ut. Bare de ikke slutter å arbeide med L.A. Noire! Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror dere det blir 16 eller 18års aldersgrense? Blir garantert kjøp hvis 16 og lite tvilsomt vis det er 18. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Yes! Gleder meg utrolig mye! Har ikke prøvd det tidligere Red Dead Revolver, men satser på at dette blir et bra spill! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Red Dead Revolver var konge! Håper de ikke fokuserer for mye på sandkasse-delen, da jeg syntes det fungerte veldig godt i RDR. Kontrollene satt som et skudd og det var like tilfredsstillende hver gang man fikk "sjokkbølgen" når mat traff headshot. Ser fram til å høre mer om denne tittelen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette ser bra ut , men de kan også faile STORT. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 GTA style western spill kan jo bli sykt bra GTA IV har jo genialt så med en cowboy blir det sikket også bra. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette kan jo bli meget bra. GTA i ville vesten høres slettes ikke dumt ut. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det så noe fryktelig interessant ut! Gleder meg! Men det blir trist hvis det ikke kommer på PC før sommern eller noe sånn Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flott med en slik tittel! Alle har jo guttedrømmen om å være cowboy, gjerne en sheriff og det kan ikke bli bedre enn å oppleve det i et spill fra Rockstar som virkelig har kvalitet på sine produkter! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Genialt ^^ Har full tro på dette! Western spill med RAGE motoren er en <3 Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette var strålende nyheter. Håper det blir en solid historie, i likhet med GTA 4, som formidles godt. Ønsketenking at spillet blir like skittent og brutalt som TV-serien Deadwood. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå var jo ikke Red Dead Revolver så veldig morsomt, men dette ser ut til å være mer en spirituell oppfølger enn noe annet, så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette håper og tror jeg blir vanvittig tøft! Bare synd clintern ikke får være med! Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rockstar forteller at de jobber med et episk westernspill for konsoll. Les mer Åååhh! Dette høres fantastisk ut! Nå kan jeg endelig si det er et spill jeg virkelig gleder meg til i 2009 Har alltid lurt på hvorfor western-settinga ikke har blitt mer utnytta i spill, dette spillet har enormt potensiale! Regner med hesteridning blir en stor del av spillet, håper de løser dette på en god måte! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 GTA i cowboy-land? Me like! Håper de bruker samme grafikk/fysikkmotor som i GTA IV, noe jeg regner med siden det er bygd på RAGE. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg tror det blir moro å kunne bevege seg fritt i ville vesten som i gta bare et par hundre år tilbake Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Stjele hester og skyte indianere? :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå