Gå til innhold

Kopi av sendte PMer som default

Default eller ikke?  

1. 1. Vil du ha kopi av sendte meldinger automatisk i utboksen som default?

• Ja.
      38
    • Nei.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men for de som ikke ønsker det, så er det lettere etter en lengre PM-samtale å bare gå inn på utboksen, huke av for meldingene man ikke vil ha lagret, og slette på en gang. Det er verre for "oss" som vil ha det som default - er ikke meldingen lagret i utgangspunktet, så er det litt sent å hente den frem igjen.

Men la til poll, så får vi se hva flertallet ønsker.

Lenke til kommentar

Det er nok, problemet ligger i at dette ikke er noe som kan bli slått på med en enkel innstilling i adminpanelet. Jeg må derfor finne ut om jeg kan få endret dette i utseendene eller om det må lastes opp en oppdatert php-fil av noen med servertilgang.

Lenke til kommentar

Jeg fant ut av det. Det var noe jeg kunne fikse i design. Jeg har nå gjort slik at "Track this Message" og "Add a copy of this message to my sent items folder" er merket som standard. Om dere får noen problemer med dette; vennligst si fra ;)

Lenke til kommentar
For å være litt vanskelig, så bruker jeg aldri "track this message"-funksjonen, så for min del trenger ikke den å være påskrudd som default. Det gjør meg heller ingenting at det er påskrudd, men ser ikke at det er nødvendig. Noen som er uenig?

Man taper jo ingenting på å ha den aktivert, så jeg ser ingen grunn til ikke å ha den som default?

Du kommer garantert til å sende en PM en gang som du lurer på om mottakeren noensinne leste.

Lenke til kommentar

Jeg liker å ha "Track this message" automatisk merket og trodde det var flere med meg på den. Grunnen er fordi jeg ofte ønsker å sjekke om en bruker i det hele tatt har lest meldingen jeg har sendt dem eller ikke og evt. når de gjorde det. Dette for å ha en viss trygghet i at jeg vet om meldingen har kommet frem eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...