Bloodlines Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 xp_messenger_remove.vbs basic_bombs.doc basic_bombs_2.doc Disse jeg bruker mest for tiden Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Min nåværende bakgrunn: Vil anbefale interfacelift.com til alle som trenger en god wallpaper. De har alle sine wallpapers i så og si alle oppløsninger Endret 10. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Min nye wallpaper har jeg nå fått et helt spesielt forhold til. Jeg har i det store og det hele lett etter en Calvin&Hobbes-wallpaper (tommy&tigern) i evigheter, uten noe særlig til resultat. Fant bare lavoppløste bilder, og ingen av dem var noe særlig å snakke om. Jeg bestemte meg derfor idag, for å scanne inn forsiden av det eneste Calvin&Hobbes-albumet jeg har, men med en framside som passer perfekt som wallpaper på pc! Etter litt triksing med clone-verktøyet i GiMP (albumet var jo blitt noget skitent og hadde visse skavanker), ble resultatet møye bra. Selv etter nedskalering så det forholdsvis bra ut. Riktignok var ikke GiMp heeelt flink til å nedskalere mønsteret inni bokstavene. Originalfilen (scan-en) var på nesten 7000 piksler i bredden, så svært bilde å skalere ned. Nåværende oppløsning er 1920 X 1200. Dersom dere har lavere oppløsning kan dere resize enda lenger ned. Men kan ikke love at det vil se bra ut. Nuvel, resultatet ser dere i skjul-taggen: Skjul Edit: Det var en stor flekk i ansiktet til Tommy. Denne flekken er nå fjernet! Takk Gud for clone-funksjonen i GiMP. Endret 13. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vel jeg trosser faren for å virke syk og poster her alikevel. Dette er det bildet jeg bruker som bakgrunn for øyeblikket: Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Den bakgrunnen jeg bruker akkurat nå: http://img255.imageshack.us/my.php?image=w...ernetfreeze.gif (Var dynamisk et eller annet så jeg kunne ikke legge inn direkte bilde) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skjul Min nye wallpaper har jeg nå fått et helt spesielt forhold til. Jeg har i det store og det hele lett etter en Calvin&Hobbes-wallpaper (tommy&tigern) i evigheter, uten noe særlig til resultat. Fant bare lavoppløste bilder, og ingen av dem var noe særlig å snakke om. Jeg bestemte meg derfor idag, for å scanne inn forsiden av det eneste Calvin&Hobbes-albumet jeg har, men med en framside som passer perfekt som wallpaper på pc! Etter litt triksing med clone-verktøyet i GiMP (albumet var jo blitt noget skitent og hadde visse skavanker), ble resultatet møye bra. Selv etter nedskalering så det forholdsvis bra ut. Riktignok var ikke GiMp heeelt flink til å nedskalere mønsteret inni bokstavene. Originalfilen (scan-en) var på nesten 7000 piksler i bredden, så svært bilde å skalere ned. Nåværende oppløsning er 1920 X 1200. Dersom dere har lavere oppløsning kan dere resize enda lenger ned. Men kan ikke love at det vil se bra ut. Nuvel, resultatet ser dere i skjul-taggen: Skjul Edit: Det var en stor flekk i ansiktet til Tommy. Denne flekken er nå fjernet! Takk Gud for clone-funksjonen i GiMP. Lagret:) Nåværende bakgrunn: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Den uten skalering, med sort bakgrunn rundt. Ble hentet fra en konkurranse jeg fant via Akam.no. Endret 13. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Endret 18. mars 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Endret 22. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Åh gud, den der sku ha vært i 1680x1050. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette er litt offtopic, men fins det en modifisering / program som gjør at jeg kan ha ett ikon på skrive bordet, og ved å dra musa over / makro kommer det flere opp? dette har jeg brukt lenge, men byttet nylig. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Åh gud, den der sku ha vært i 1680x1050. Her er linken til Deviantart. Jeg fikk ikke lasta den opp så jeg fant en mindre versjon et annet sted istedet Den er jo ikke widescreen format, men den ser bra ut hvis du stretcher den også Endret 22. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Den var fantastisk Atsjonas! Min nåværende bakgrunn Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Forresten har jeg stjålet din nå Vaine! Beste hittil Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg syntes denne var kul: Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ombestemte meg igjen, er vist ikke helt ferdig med denne ennå, skal bruke den en stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå