lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når man popper kvisene blir de jo røde og fulle av blodsaft Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ved ekstreme tilfeller hvor det er damer inne i bildet, så funker det med nål Svi tuppen av nålen (for å "drepe" unødvendige bakterier som bare gjør det verre), stikk deretter gjentatte ganger. NB. vær forsiktig blodpøl er ikke noe som skal forekomme under date Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva har det med damer og gjøre? Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva har det med damer og gjøre? for om du stikker litt for dypt, så sliter du med blodtap resten av dagen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så kviser er bare ett plus for gothere? Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så kviser er bare ett plus for gothere? you can say so, probably Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, da kan man fint dekke det til. Rødhet i kviser er det værste! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så sitte inne 24/7 spille omtrent 5 timer videospill og 7 timer data i døgnet + 3 glass brus + en potetgull pose + annen snaks + 2 glass oboy + 3 sukkerdyppette brødskiver er ikke bra? :o Jeg gjør det der omtrent vær dag, uten i helgene.. da pøser jeg ned med pils og en haug med sigaretter. Jeg er tynn og har nesten ingen kviser.... Am I blessed? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Naah, du er bare treig i puberteten. Kvisene dine kommer sånn når du nærmer deg 30 Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så sitte inne 24/7 spille omtrent 5 timer videospill og 7 timer data i døgnet + 3 glass brus + en potetgull pose + annen snaks + 2 glass oboy + 3 sukkerdyppette brødskiver er ikke bra? :o Jeg gjør det der omtrent vær dag, uten i helgene.. da pøser jeg ned med pils og en haug med sigaretter. Jeg er tynn og har nesten ingen kviser.... Am I blessed? You have the gift! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) vel, har bare erfaring med røde kviser så det er det jeg skal utale meg om. skvising: IKKE BRA=blod, sår, vondt, rare blikk når det fosser blod. nei vent ca 1-2 månder så blir alt bra. edit: gøjr ingen ting, sitter bare hjemme og spiller men er tynn som fy så hva kommer mine kviser fra?? kan man forebygge det på noen måte??? Endret 6. februar 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kviser er noe de fleste har... noen mye, andre lite og noen kanskje ingenting (heldige jævler). Det er vel naturens måte å fortelle at du blir voksen på? Er ikke så mye annet å gjøre enn å la det vokse ferdig, og eventuelt bruke en krem (Basiron hjelper sykt). Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noen som bare har røde kviser? Mine er røde så blir de gule. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har egentlig aldri hatt kviser. Får kanskje en eller to i måneden men de forsvinner etter et par dager. Så egentlig er jeg ganske heldig, men gode råd mot kviser vil være tannkrem. Hadde en enorm kvise en gang å prøvde tannkrem. Det funket bra og kvisa var borte etter en dag :rolleyes: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Når de blir gule/grønne er de vel "moden" og klar til å "klekkes", hvis du forstår hva jeg mener Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Joa, Men må time det riktig ellers så renner det blod. Tor Divel Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Står heller på toalettet på skolen med blod i hele trynet, og kan skylde på en slosskamp, en at jeg har en grønn klump i trynet som folk nesten kaster opp til. Huff nei, ser du en som er gul eller grønn, få den bort! Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det minnner meg på: http://www.lilgames.com/acne_zit_popper_game.shtml Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Poppe kvisene? Neitakk. Om det er hvitt/gult så ja, men ikke rødt og i hvert fall ikke om det er "innebygget" som jeg kaller dem (er jeg alene på den fronten eller? <_<). Vil ikke ha arr, og vil ikke ødelegge tatoveringen om jeg får en på de plassene. My nickname for it i's Undergrounder! Har en mitt imellom øyenbrynene. Er vist blitt Hindu. Går du tilfeldigvis i 10. klasse på Ås ungdomsskole? Jeg kan skrive under på at det ikke er lurt å klemme/klore kviser, med unntak av de gangene den kommer til å sprekke av seg selv snart. De fleste arrene forsvinner heldigvis litt etter litt ... Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror det skal hjelpe å spøre kakao-smør (cocoa butter) på "arr" man nylig har fått (nylig snakker jeg om dagen hehe). Dette hjelper i hvertfall om huden strekker seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå