DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg anbefaler frityr olje. Det funker på meg. :unsure: Så jeg kan da ringe til deg når jeg mangler majones? :unsure: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Syntes potet mel fungere overraskede fint, eller er det vel noe tvshop greier man kan teste ut? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Basiron funker helt greit på meg Lenke til kommentar
J0den Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 trodde faktisk aldri noen skulle skrive her haha. Har 50/50 av hvite og røde. Ingen ting jeg kan bruke pga sensetiv hud. så sleng ut med forslag Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har små minefelt med kviser rundt omkring. De danner små flokker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å smøre tannkrem på kvisa når du er hjemme osv. funker, det gjorde det iallefall hos meg. Que er at det tørker ut kvisene fortere. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å smøre tannkrem på kvisa når du er hjemme osv. funker, det gjorde det iallefall hos meg.Que er at det tørker ut kvisene fortere. Det har jeg en Clearasil ting til. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har sluttet å bry meg om mine etter jeg flyttet. Vokst i fra det rett og slett. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når pleier man og miste kvisene? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når pleier man og miste kvisene? Litt vanskelig å si. Forskjell fra person til person. Er selv 19år og har omtrent ingen kviser. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når pleier man og miste kvisene? De pleier å falle rett av dagen du blir 20. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Anbefaler å drikke mye vann og trening, gjerne til du er våt av svette. Ting med MYE og feill karbohydrater er fy fy også.. Få ut mye dritt av kroppen så slipper du å få dritten i tryne Endret 5. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så sitte inne 24/7 spille omtrent 5 timer videospill og 7 timer data i døgnet + 3 glass brus + en potetgull pose + annen snaks + 2 glass oboy + 3 sukkerdyppette brødskiver er ikke bra? :o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg ser ikke SÅ ille ut da. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva med å klemme ut kvisene? ;> så lenge du ikke er så veldig plaget skulle nok det holde... Det skal du ikke gjøre, fordi da får du arr. Kvisekrem er tingen! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er det med folk som tror at kviser kommer om en spiser usunt og aldri rører på seg? Det ble bevist utallige ganger i kvisetråden på diskusjon, at dette har mer eller mindre ekstremt lite å si i de fleste (les: de fleste, det finnes unntak) sammenhenger. Vil du bli kvitt dem, ta deg en tur på apoteket å skaff noe salver. Bare spør, de veit hva du skal ha. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tannkrem er tingen Nei da, sier det bare for klisjeens skyld, nei det er bare å skvise i vei. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bruker basiron selv, eneste bieffekten er at jeg får veldig tørr hud. Men den hjelper ekstremt, merket forskjell allerede etter første dag med den kremen. Eneste er at den er veldig sterk og bleker tøy...så man må være forsiktig med hvor man putter trynet når man har det på. Nesumar Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Poppe kvisene? Neitakk. Om det er hvitt/gult så ja, men ikke rødt og i hvert fall ikke om det er "innebygget" som jeg kaller dem (er jeg alene på den fronten eller? <_<). Vil ikke ha arr, og vil ikke ødelegge tatoveringen om jeg får en på de plassene. My nickname for it i's Undergrounder! Har en mitt imellom øyenbrynene. Er vist blitt Hindu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå