J0den Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En tråd om kviser, kan snakke om alt så lenge det omhandler kviser. Ingen bilder helst. Kan også skrive tips for og fjerne dem Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha! Ikke noe populær tråd dette av kanskje åpenbare grunner Tips: Let's face it! Det eneste som hjelper er: Spille mindre dataspill, spise mer grønt og springe opp og ned galdhøpiggen! Men er kanskje ikke så aktuelt for mesteparten her inne ^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvorfor er det alltid slik at alt som er godt, det er usunt, og alt som er kjempedigg (sitte inne å spille, på pcen osv B) ) ikke er bra for kroppen? Det er synd på oss gamere mener nå jeg. Endret 4. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sær tråd dette her. Ont, jeg er av den heldige sorten, ekstremt få kviser, popper bare opp par-tre stk i feriene / perioder med masse godteri Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg VISSTE denne tråden kom til å dukke opp her - på et GAMER forum. Har et par kviser, men ikke noe særlig. Om jeg skal på date eller ut generelt så kan det hende jeg finner fram noe til å skjule rødheten. :X Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva med å klemme ut kvisene? ;> så lenge du ikke er så veldig plaget skulle nok det holde... Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har egentlig ikke så mye kviser men når jeg får pleier jeg ofte å bare klemme dem ut Enkelt og greit... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sær tråd dette her. Ont, jeg er av den heldige sorten, ekstremt få kviser, popper bare opp par-tre stk i feriene / perioder med masse godteri Det, og når jeg barberer meg! Ellers er det bare fryd og gammen! B) Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Holder meg unna potetgull Ikke noe store problemer med det i det hele tatt.... Mat med mye fett legger seg fort på synlig på utsiden for å si det enkelt... Vask ansiktet godt, det er ikke hardt å ta litt håndsåpe eller andre ansikts såper på en klut og gni ansiktet godt når man dusjer. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husk at håndsåpe gjerne kan tørke ut huden i fjeset. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kliner man på noe fuktighets krem... Jeg har ikke hatt det problemet, men sant at de sikkert kan føre til tørkethud.... men da bruker man vel noe annet Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Poppe kvisene? Neitakk. Om det er hvitt/gult så ja, men ikke rødt og i hvert fall ikke om det er "innebygget" som jeg kaller dem (er jeg alene på den fronten eller? <_<). Vil ikke ha arr, og vil ikke ødelegge tatoveringen om jeg får en på de plassene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke klø eller klem ut kvisene. Det gjør bare tingene verre og kan gi arr. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skjønner egentlig ikke helt der. Altså, om det er gult gugg på, så kan man vel klemme dem ettersom de sprekker med tiden? Regner med tipset er til bare røde kviser som høster på mer blod enn gugg? Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Alle mine inneholder mer blod enn gøgge. -_- Virker imidlertid som om antallet kviser minker nå, heldigvis! Når man nærmer seg myndighetsalder, synes jeg man kan bli kvitt sånne "ungdomsting" x) Endret 4. februar 2009 av Brutii Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha enig med det der. Nei, blir slutt med potetgull, brus og pizza nå. Skal på diett. Deffe. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det, og når jeg barberer meg! Ellers er det bare fryd og gammen! B) Du burde ikke røre barberkviser, da blir det bare vondt værre. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Holder meg unna potetgull Ikke noe store problemer med det i det hele tatt.... Mat med mye fett legger seg fort på synlig på utsiden for å si det enkelt... Vask ansiktet godt, det er ikke hardt å ta litt håndsåpe eller andre ansikts såper på en klut og gni ansiktet godt når man dusjer. Andre ansikts såper? Æææsj.. :o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg anbefaler frityr olje. Det funker på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå