Patman_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes den nåværende logoen ikke passer. Jeg har med anledningen brukt litt tid på å gjøre noen mindre modifikasjoner på logoen og jeg vil si at jeg er kjempe fornøyd. De som har sett logoen, har kommet med positiv tilbakerespons. Jeg føler logoen treffer sidens budskap og ideologi. Håper dere liker den. Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, jeg er bombesikker på at de kommer til å bruke den der... XBOX-logoen er vel copyrighted uansett? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) ...du tuller nå eller? Den de har nå er 34673246789236478234 ganger bedre enn den der..og dette er ikke en xbox side Du er vel en ps3 fanboy som klager på at det er mange xbox artikler her eller? Endret 4. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
Patman_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er dønn ærlig på dette. Mine forventninger var at dere alle ville være enige, ser ut som jeg tokk feil. Snapcase, jeg troller ikke. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tråd stenges på grunn av åpenbar trolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg