Craxmerax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vis det svære beistet ditt av en pc/mac og del det med oss OBS!! Vikitg at dere tar med bilde, spesifikasjoner osv!!! PS: skal legge inn min når jeg kommer hjem!! VIKTIG AT VI FÅR I GANG DENNE TRÅDEN.. kjempe gøy å få se andres beist og ikke bare ditt eget.... EDIT: Aww jeg så nå at dette er feil forum.. kan en moderator flytte det?? Endret 4. februar 2009 av Craxern Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tråden er feilpostet, og flyttes til Spillutstyr og maskinvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så du ikke denne tråden? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Denne posten finnes fra før, men hvorfor skulle det skade å ha to stykker egentlig? Bring it on, ppl. Endret 4. februar 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skader nok ikke, men forumet blir ryddigere med bare èn tråd om dette emnet! Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg