mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her er en liten gjennomgang av spill på iPhone/iPod Touch. Les mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig å se at dere skriver iPhone og iPod på riktig måte i motsetning til visse andre. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spiller mer på iPhone enn på PSP og DS. Rart det der. Men så har man jo hele tiden med telefonen da... Spill som må spilles Fieldrunners Touchgrind Rolando touchPhysics Superball 2 Uno Brothers in Arms Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som ser litt rar formatering på denne artikkelen? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som ser litt rar formatering på denne artikkelen? Det er fordi designet ikke er ferdig. Rettet opp mellomtitlene. Lenke til kommentar
Kaptein_S_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser fin ut Chrome iallefall.... Sjekk ut Dizzy Bee + The Creeps + de Dinsdale nevnte! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som ser litt rar formatering på denne artikkelen? Det er fordi designet ikke er ferdig. Rettet opp mellomtitlene. Oki. Kommenterte det fordi det ikke var tilfellet på en annen PC jeg har her. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 JADA - mere iPhone stuff Brothers in Arms skuffet, mens RF 09 (Real Football. Soccer mao...) er meget morsomt og underholdende. Min favoritt i 6kr segmentet maa vaere Chopper Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for anbefalingene. Warfare Inc og Skybound så ut som spill jeg må ta en nærmere kikk på. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flott med iPhone/iPod Touch-anmeldelser, fortsett med det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Topple, Rolando, Contraption, iShoot, TapDefense og JellyCar må også nevnes! Herlige spill som får tiden til å gå! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) iFart free er morsom, lasta også ned ball-avoider eller noe lignende, gratis og supergøy! Edit: Spillet heter fallingballs, ikke ball-avoider. Endret 4. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Godt å se at dere dette over til enda en håndkonsoll. Selv har jeg ikke iPhone lengre da jeg knuste min 3G (og jeg var #42 i Bergen som fikk iirc ). Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Liker man Blackjack så last ned 21 Pro, det er nok det spillet jeg har spilt mest på iPhone Endret 4. februar 2009 av FredrikFtw Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig å se at dere skriver iPhone og iPod på riktig måte i motsetning til visse andre. De pleide å skrive bevisst å skrive Iphone, vet ikke hvorfor de har endret det. De hadde en hel artikkel om hvorfor de skrev med stor I. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig å se at dere skriver iPhone og iPod på riktig måte i motsetning til visse andre. De pleide å skrive bevisst å skrive Iphone, vet ikke hvorfor de har endret det. De hadde en hel artikkel om hvorfor de skrev med stor I. Skriv sånn som apple gjør Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig å se at dere skriver iPhone og iPod på riktig måte i motsetning til visse andre. De pleide å skrive bevisst å skrive Iphone, vet ikke hvorfor de har endret det. De hadde en hel artikkel om hvorfor de skrev med stor I. Det var fordi Amobil/HW startet en STOR greie om at de skulle stå på norske regler når det kom til store bokstaver. Nå som Gamer er uavhengige kan de skrive det de føler seg komfortable med! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har lastet ned reMovem, et spill jeg har slått ihjel noen timer på. Du skal trykke på 2 eller flere farger som er connected for å fjerne "bobler". Fjerner man flere bobler på et trykk, får man flere poeng. Ellers synes jeg Fieldrunners er heller dårlig. For lett og for langsomt. Burde vært en spoleknapp eller noe. iQuickdraw er ikke verdt 6 kroner. Spill der du skal "trekke" før en computer og skyte. Spilte det en gang og var lei.. Flick Fishing er et OK fiskespill, ikke like forseggjort som iFishing. Blir mye det samme med dem, fisking er kjekkest i virkeligheten.. RealFootball er bedre enn alt av fotballspill jeg har prøvd på håndhold før (har ikke spilt fotball på DS eller PSP..), og det er et av de bedre spillene jeg har prøvd. Litt lett å knote med kontrollen, ettersom pad'en ikke stikker opp, men er flat (tegnet på skjermen i spillet). SkiJump er et skihopp spill som for meg minner litt om skijump til PC. Ikke at noe er likt, likevel har det noe av samme underholdningsverdi i seg. Lenke til kommentar
Loco_Pon Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan anbefale flere 6 kroners-spill, blant annet GloBall, GlassTower, Kryzer Prologue og Flight Control. Utviklerene (Firemint) bak det sistnevnte spillet har også laget iPhone's beste racingspill; Real Racing, det mest realistiske racingspillet til plattformen. Selv den høye prisen på 55 kroner, får du likevel mye for penga! Mitt siste innkjøp er Inkvaders, Chillingo's svar på Zombieville USA for 6 kroner. Jeg sier; kjøp før den går opp til 11 kroner. Vil også nevne Backflip Studios to titler; Ragdoll Blaster og Paper Toss World tour! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå