Mokko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 For en nedtur, spillet kjører ikke på Mac.. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fikk endelig min kode i dag, etter nesten 1 mnd. Ser fram til å få testet det om ikke så altfor lenge. Dessverre litt dårlig tid denne helgen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nå har jeg fått lastet ned og installert spillet på en PC som kjører Windows XP. Men, hver gang jeg skal spille får jeg en feilmelding som sier at: "Hunter_F.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne..." (den vanlige feilmeldingen der man får valget mellom og sende eller ikke sende en feilrapport). Dette skjer etter at jeg har trykket "Start Game" på siden med alle innstillingene, er det noe jeg må endre på her? Har også innstallert "Emote Launcher Application" og "Microsoft .Net Framework 2.1 ", og bruker IE7 på denne PCen om det har noe å si. Takk for alle svar, jeg klør i hendene etter å få spille dette! EDIT: En annen ting er at jeg ikke får registrert meg på forumet deres, får bare meldingen "The password does not contain the required characters.", selv om det inneholder syv tegn hvorav to av dem er tall.. EDIT2: Forumregistrern\ingsproblemet fant jeg en løsning på her. Endret 27. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 fikk kode i dag jeg også driver å laster ned nå. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jippi det fikk jeg og. God start på helgen! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg klarte å spore opp et dyr men paranoian tok overhånd og jeg blåste av noen kuler i noen busker og etter det har jeg ikke sett noe annet en en fugl...bomma på den også.. Fikk tatt et par fine bilder da: Endret 28. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å for et syn! Sitter her med greia installert på maskinen, men neida, jeg får ikke spilt pga et eller annet ukjent problem.. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Flott grafikk. Ganske skummelt spill syns jeg med en gang Lusker rundt i tett skog, følger spor, hører etterhver lyder jeg går etter, og poff, så springer det en rett forran meg. Deretter tenkte jeg at det var lurt å traske mot ferskvannet. Gjorde det, fulgte noen spor og drepte ett dyr, skada ett annet og internett klikka på det tredje. Er det meningen du skal gjøre noe når du har skutt dyret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå