-ErlendA- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aldri helt skjønt poenget med jaktspill... Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes: Jakt er faktisk spennende. Det høres nok simpelt ut, men det meste av sport og aktiviteter er jo simpelt. Fotball: Målet er å ganske enkelt få ballen i nettet Jakt: Målet er å skyte et dyr Tror likevel det neppe tar 20 minutter å finne et dyr i Hunter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det så bra ut Endret 4. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "tilgang til spillet" Så demo er ute altså? Kremt ... Sikkert ikke dumt å lese hele artikkelen neste gang. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Aldri helt skjønt poenget med jaktspill... Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes: Da blir jo FSX, Train Simulator og Ship Simulator uten poeng å da, bare kjøre i timesvis før du kommer ditt du skal... Du har du sikkert aldri vært med på virkelig jakt eller!? Der kan man traske rundt en hel dag uten å få skutt noe som helst. Tror spillet er basert på det litt realistiske, forventet du deg at jakt spill skal være fullt av action med tanks og atombomber!? Som ErlendA nevnte, fotball kan være like kjedeligt som jakt... De har jo så og si samme greie, utnom at du løper rundt på en fotballbane og sparker rundt en liten ball, jakt spill løper du rundt på en flate med rundt 10x10km og skyter dyr... Endret 4. februar 2009 av Michael Jensen Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Aldri helt skjønt poenget med jaktspill... Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes: Da blir jo FSX, Train Simulator og Ship Simulator uten poeng å da, bare kjøre i timesvis før du kommer ditt du skal... Du har du sikkert aldri vært med på virkelig jakt eller!? Der kan man traske rundt en hel dag uten å få skutt noe som helst. Tror spillet er basert på det litt realistiske, forventet du deg at jakt spill skal være fullt av action med tanks og atombomber!? Som ErlendA nevnte, fotball kan være like kjedeligt som jakt... De har jo så og si samme greie, utnom at du løper rundt på en fotballbane og sparker rundt en liten ball, jakt spill løper du rundt på en flate med rundt 10x10km og skyter dyr... Jeg forventer ikke krig og bomber nei... Jeg synes bare ikke ideen høres så bra ut... EDIT: i fotballspill skjer ting veldig fort hele tiden og du må tenke og reagere kjapt, det må du ihvertfall ikke i Deer Hunter. Endret 4. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dette er nok ikke min ting. Grunnen til at jeg jakter er jo for friluftslivet.. Men på en annen side, jaktspill er jo mye billigere, og man slipper alt mulig dilldall. Endret 4. februar 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har noen forsøkt dette med Windows 7? Går ut fra at det fungerer uproblematisk, men er enkelte programmer som sjekker OS-versjon og nekter å kjøre om det ikke er offisielt støttet - selv om det trolig hadde kjørt uten problemer. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er en liten fan av Deer Hunter, så dette kommer nok til å falle i smak Spesiellt dersom det er så bra som det ser ut som på screenshotene. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har regget meg på siden og venter spent på VIP-code )) Vet ikke hva som gjør disse jakt-spillene så gøy, men gøy er de. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Er ikke akkurat jakte typen men grafikken var jo bare sykt bra! Endret 4. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvor kraftige våpen er det snakk om? Kan man skyte hjort med feks Rakettkaster, flammekaster og minigun? Hvilken andre dyr kan man skyte? Er også greit om det er kjøretøyer så man slipper å traske rundt i evigheter Haha, tviler på om man går på jakt med flammekaster og RPG Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvor kraftige våpen er det snakk om? Kan man skyte hjort med feks Rakettkaster, flammekaster og minigun? Hvilken andre dyr kan man skyte? Er også greit om det er kjøretøyer så man slipper å traske rundt i evigheter Tror nok det er basert seg på vanlig jakt våpen, som hagle, rifle ovs.... Dyr varierer litt på hvor en i verden du befinner deg... Regner med at de har tatt med de mest vanlige dyrene som Rådyr, elg ++ Kjøretøy veit jeg ikke... Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg jeg, fikk VIP koden min igår jeg Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg jeg, fikk VIP koden min igår jeg Sitter fortsatt å venter på den <_< Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har noen forsøkt dette med Windows 7? Går ut fra at det fungerer uproblematisk, men er enkelte programmer som sjekker OS-versjon og nekter å kjøre om det ikke er offisielt støttet - selv om det trolig hadde kjørt uten problemer. Jeg kjører det på Windows 7, funker fint det. Har ikke spilt det så veldig mye enda, men det er ihvertfall det desidert peneste jaktspillet jeg har prøvd til nå - lysår foran deer hunter. Det sikter på realisme, så tror ikke det blir jakt med flammekaster og BFG med det første. Men det har ikke tatt veldig lang tid før jeg har truffet dyr, i tillegg får man god hjelp av gpsen. Kan anbefales Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser veldig spennende ut, jakt er noe en har lenge tenkt seg til å gjøre så..jah..men først må en jakte på en proper pc. Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Testet dette hos en kompis for et par dager siden. Grafikkmessig er det strålende, god atmosfære. Spilte ca 1 time uten å se noe annet enn insekter og noen spor (som vanlig :-D ) Spor-systemet virker lovende må jeg si... Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er ikke helt utenkelig at jeg kommer til å kjøpe det her. Hender fortsatt jeg tar ned Deer Hunter 2005 fra hylla og slapper av litt... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Liker jaktspill, gleder meg Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bah! Ikke noe tyngre våpen altså! Kjeeeeeedelig! Når det kommer en mod med flammekaster og RPG så si fra! Da er jeg med! Ihvertfall flammekasteren kan by på noen utfordringer verdig en gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå