Joachim_F Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det spennende jaktspillet The Hunter nærmer seg utgivelse. Les mer Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "tilgang til spillet" Så demo er ute altså? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dæven, er det der ingame? Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette virker spennende. Husker de første deer hunter spilla. Rolig og avslappende. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ah, da kommer det kanskje en ny runde med jaktspill? Da må jammen PC Accelerator starte opp på nytt igjen også så vi får noen bra reviews.. Men uansett.. Ser jo unektelig pent ut, det kan jo være riktig så zen å gå på vandring i slik natur når det er 20 blå ute. Og hvis vi kan skyte små dyr med god samvittighet samtidig så hvorfor ikke? Jeg håper bare de har lagt lista litt høyere enn det har blitt gjort tidligere med lignende spill. Tydligvis så omfatter ikke flerspillerdelen selve jakten så vidt jeg fikk med meg.. Kanskje like greit. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har tilbrakt noen timer i Dear Hunter ja, så dette virker faktisk lovende. Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette spillet ser veldig bra ut. Har prøvd andre også og de likte jeg veldig godt. God realisme i A/I. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Verste av alt er jo at det faktisk virker interessant å labbe i en time på spillet for å så bomme på en hjort. Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Sinnssyke screenshots på hjemmesida til spillet. Skal lure på hvor store jaktområder det er snakk om? EDIT (fant svaret) And with a starting island of 1.2 miles (2km) by 0.6 miles (1km) and an eventual overall map size of 20 miles by 20 miles (32km by 32km), there's going to be a lot of space to play in. Endret 4. februar 2009 av Meggern Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Meget interessant. Virker som de vil bruke spillet for å teste ut teknologier. Sier ikke nei takk til å nyte god grafikk mens jeg jakter på dyr. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gratis ? Grei grafikk? leke jeger? Ok! Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg selv elsker jakt! Og dette ser ut til å bli det sykeste jakt spillet jeg har kommet til å spille på lenge! Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har kika på når ein av mine to sambuarar har spelt på laptopen sin. Det ser ut til å levere akkurat det som Avalanche hevdar dei skal levere, samtidig som grafikken er ganske nydeleg. Avalanche-motoren er ein av mine yndlings-grafikkmotorar, som eg fekk oppleve i Just Cause. Sjølv har eg ikkje stor interesse for jakt-spel, men det her ser ganske tøft ut. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må si at dette frister Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 blir vel gratis å spille, men må sikkert betale for å kjøpe det. som cs. Hvis ikke så er det noe rart. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aldri helt skjønt poenget med jaktspill... Gå rundt å lete i 20 minutter etter dyr for så å skyte 2-3 skudd og så begynne igjen... :rolleyes: Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 blir vel gratis å spille, men må sikkert betale for å kjøpe det. som cs.Hvis ikke så er det noe rart. Henger meg paa her. Planlegges det kun som download? Elles skal alt kjoeres online/sentralt? (Beklager leste ikke saa noeye gjennom paa hjemmesiden?) Uansett ser det spennende ut. Og med ryper og fasaner, hmmmm gleder gleder... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, det er ikke forventet at alle skjønner det. Jeg tror jeg skal teste dette hvertfall. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oh my! Det spillet her hadde jeg helt glemt. Ser ut som en god overtaker fra Deer Hunter, som nå begynner smått å bli gammelt. Er det gratis og? Oioi! Håper ihvertfall .. kremt, gameplayet er like bra, ihvertfall realismen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvor kraftige våpen er det snakk om? Kan man skyte hjort med feks Rakettkaster, flammekaster og minigun? Hvilken andre dyr kan man skyte? Er også greit om det er kjøretøyer så man slipper å traske rundt i evigheter Endret 4. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå