MiSP Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 - Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys).Er dette i bunn og grunn den 3 ord regelen som var tidligere?. Hvor går grensen for minimale posts?. Ugh, 3 ord's regelen er så teit. Det går ann og poste ett godt inlegg på 2 ord Jeg tenker nå at så lenge innlegget har en mening, så må det gå bra. Hvis noen foreslår ny funksjonalitet til forumet og en annen finner det for godt å si "støttes", så mener jeg det bør være lov. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det vil nok være enkelte situasjoner hvor det kan være aktuelt. Litt fleksible må vi være. Alt er avhengig av emnet og diskusjonen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tenker nå at så lenge innlegget har en mening, så må det gå bra. Hvis noen foreslår ny funksjonalitet til forumet og en annen finner det for godt å si "støttes", så mener jeg det bør være lov. Vi vil at brukerne skal si hvorfor de støtter innlegget. Det er uinteressant å lese at noen støtter et innlegg. Det er derimot langt mer interessant å lese hvorfor en bruker støtter et innlegg. Det kan da umulig være vanskelig å skrive en setning om hvorfor man støtter noe. Hvis vi vil vite hvor mange brukere som støtter et forslag kan vi alltids opprette en poll. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi vil at brukerne skal si hvorfor de støtter innlegget. Det er uinteressant å lese at noen støtter et innlegg. Det er derimot langt mer interessant å lese hvorfor en bruker støtter et innlegg. Det kan da umulig være vanskelig å skrive en setning om hvorfor man støtter noe. Hvis vi vil vite hvor mange brukere som støtter et forslag kan vi alltids opprette en poll. Ja, sant nok. Tenkte på dette jeg også i etterkant av innlegget mitt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Diskusjonen rundt større avatarer har blitt splittet ut til eget emne siden det tok en så stor del av denne diskusjonen og for at flere skal være involverte i den diskusjonen. Den nye tråden finner dere her: 19 innlegg ble splittet ut. Ønske om større avatarer i piksler Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg tenker nå at så lenge innlegget har en mening, så må det gå bra. Hvis noen foreslår ny funksjonalitet til forumet og en annen finner det for godt å si "støttes", så mener jeg det bør være lov. Vi vil at brukerne skal si hvorfor de støtter innlegget. Det er uinteressant å lese at noen støtter et innlegg. Det er derimot langt mer interessant å lese hvorfor en bruker støtter et innlegg. Det kan da umulig være vanskelig å skrive en setning om hvorfor man støtter noe. Hvis vi vil vite hvor mange brukere som støtter et forslag kan vi alltids opprette en poll. støttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg