Gå til innhold

Xbox360, MSN og Muligheter

Anbefalte innlegg

En av de første tingene jeg fjerna var automatisk innlogging på Messenger, det var greit å få opp hva folk skrev til meg, men mye behageligere å svare på pc'n som sto noen meter unna.

Men nå som man har mulighet til å logge inn på flere pc'r samtidig, hvorfor ikke gi oss mulighet til å logge på enXbox360 i tillegg?

Jeg håper iallefall at dette kommer... kanskje bare meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En av de første tingene jeg fjerna var automatisk innlogging på Messenger, det var greit å få opp hva folk skrev til meg, men mye behageligere å svare på pc'n som sto noen meter unna.

Men nå som man har mulighet til å logge inn på flere pc'r samtidig, hvorfor ikke gi oss mulighet til å logge på enXbox360 i tillegg?

Jeg håper iallefall at dette kommer... kanskje bare meg :p

Xbox 360 Messenger kit, helt grei å bruke (men seff ikke det samme som tastatur på pc) ;)

Lenke til kommentar
Xbox 360 Messenger kit, helt grei å bruke (men seff ikke det samme som tastatur på pc) ;)

Joda, det har jeg, veldig greit når man skal f.eks hente ned igjen profilen sin osv, skrive med onscreen tastatur er noe helvete.

Det jeg vil ha er at jeg får det folk skriver til meg på msn både på tv og pcskjerm, og så kan velge hvor jeg vil svare...

Lenke til kommentar
Nyeste Windows Live Messenger gir deg mulgihet til dette ja.

Støttes vel kun av protokollen som Microsoft bruker i messenger. Usikker på om de har "reversed" den enda. Men om du bruker Windows Live Messenger, skal du vel kunne logge på xboxen også. Vil jeg tro ut ifra Dr3as sier.

Birger :)

Lenke til kommentar

msn på xbox 360 er i mine øyne totalt poengløst! Det tar lang tid å skrive med stikka, og selv om man har kontroll-tastatur tar det fremdeles lang tid. 2. Sett at det er mange som vil snakke med deg samtidig: KAOS OPPSTÅR!

Men det er nå min mening, og erfaring.

Lenke til kommentar

Er aldri dumt med flere tjenester på samme plattform - men det er sant som du sier, for dem uten (og med, forsåvidt) så er det en tungvindt tjeneste. Jeg har i overkant 450 kontakter på MSN, og hvis jeg skal laste den kontaktlisten idet jeg spiller et spill.. Det er ikke det det kunne vært! :p

Er aldri dumt med flere tjenester på samme plattform - men det er sant som du sier, for dem uten (og med, forsåvidt) så er det en tungvindt tjeneste. Jeg har i overkant 450 kontakter på MSN, og hvis jeg skal laste den kontaktlisten idet jeg spiller et spill.. Det er ikke det det kunne vært! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
msn på xbox 360 er i mine øyne totalt poengløst! Det tar lang tid å skrive med stikka, og selv om man har kontroll-tastatur tar det fremdeles lang tid. 2. Sett at det er mange som vil snakke med deg samtidig: KAOS OPPSTÅR!

Men det er nå min mening, og erfaring.

Du trenger ikke å svare alle som skriver til deg vettu, og for min del går det temmelig fort å skrive med MSN-kitet. Dog skriver jeg mye feil til tider når jeg ikke ser på tastaturet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...