Joachim_F Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Commander: Europe at War gir deg storstrategi på PC, DS og PSP. Les mer Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir dette noe liknene Hearts of Iron? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sjekk spillets offisielle nettsted for mer informasjon, står jo henvist til den siden i artikkelen. Men ja, spillet ser ut til å ha flere fellestrekk med Hearts of Iron. Dette sier jeg uten å ha spilt Commander: Europe at War før da Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Spilt demoen selv. Slik jeg så det var det et lett, random forskningsystem. Soldater kjøpte man med poeng som man fikk hver runde avhengig av landet ditt. Det var relativt få enheter og det var egentlig veldig enkelt (men ganske morsomt). HoI2 er slik sett mye mer avansert, og mer utfordrende. Jeg likte HoI2 mye bedre selv. Endret 4. februar 2009 av Filamu Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser det kommer på DS og. Kan jo være et greit strategi spill til den. Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror heller jeg fortsetter å spille HoI2 frem til HoI3 kommer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Begyner og bli lei av og drepe Hitler nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå