lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Favoritt episoden min er den med James Wood's Oh, Piece of candy! Oh, Piece of candy! Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg elsker den sangen til Peter og den biologiske faren hans har etter drikkekonkurransen, og så er det jo selvfølgelig episoden der Peter kjøper en tanks! Endret 4. februar 2009 av Ze Curly Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "If its me under there again Im gonna be really pissed!" Sitat: Peter Griffin, samme episode som Lolidude snakker om Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg elsker den sangen til Peter og den biologiske faren hans har etter drikkekonkurransen, og så er det jo selvfølgelig episoden der Peter kjøper en tanks! Den med den Irske fyllikken ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg elsker den sangen til Peter og den biologiske faren hans har etter drikkekonkurransen, og så er det jo selvfølgelig episoden der Peter kjøper en tanks! Den med den Irske fyllikken ? Jepps, og sauen hans! Elsker når de snakker sammen under konkurransen, og til slutt står det bare "???" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.dizzler.com/music/Family_Guy FG musikk. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) 4 dager til ny ep! Endret 5. februar 2009 av Sodaic Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg liker Family Guy bedre enn Simpsons. Har tenkt på å kjøpe sesongene på DVD. Mine favorittklipp. Peter outfarts Michael Moore. Peter outfarts Michael Moore. Fast Motion. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Min kommende t-skjorte vectorisert n stuff av meg da ^^ Endret 5. februar 2009 av texzi Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.catchgamer.no/?module=video&...ngle&id=661 ^_^ orginal: http://www.last.fm/music/The+Trashmen/_/Surfin'+Bird my god, honestly, wtf? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min kommende t-skjorte vectorisert n stuff av meg da ^^ Hva er det? Lenke til kommentar
texzi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min kommende t-skjorte Skjul vectorisert n stuff av meg da ^^ Hva er det? whaaaaaaat? http://www.youtube.com/watch?v=LjacMS7Siqw Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ah, Nå husker jeg Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Litt av en diskusjonstråd. Mer bilder og videoer enn faktiske diskusjoner. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, Kan vi ikke heller ta videone i morsomme videor tråden? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Begynte ikke se på Family Guy før for rundt 1 år siden. Trodde det kun var noe som var laget for å herme etter Simpsons. Så som den Simpsons-fanen jeg er ville jeg ikke se på det. Hadde sett små glimt, men ikke noe mer enn det. Så plutselig en dag bare satt jeg å så på tv også begynte det. Lat som jeg er gadd jeg ikke skifte kanal, og heldigvis for det. Lo høyt flere ganger. Det kom jo vits på vits hele tiden. Etter dette var jeg frelst. Nå gleder jeg meg mer til at Family Guy kommer på tv enn Simpsons. Har kjøpt de 4 første sesongene også og skal snart kjøpe nr 5. Har aldri sett en så tidig serie før. Noe av det beste er når Peter kommer hjem med en frosk til Chris, men så ser han at den er død. Så skal han kaste den, men tør ikke ta på den. Så han bruker 5 min på å få den opp med esken den lå i. Også er den der Peter finner en eller annen ting i ølen, så ber alle han løpe hjem, og han løper. Så når han kommer utenfor så snubler han, og han bare sitter der Offf, ahhh mens han tar seg til foten. Rett og slett genial serie Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke noe og gjøre så: 1. Futurama 10/10 2. Southpark 9,5/10 3. Family Guy 9/10 4. Simpsons 8,5/10 5. American dad 8/10 Men alle er geniale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå