Gå til innhold

Den store family Guy tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prest - "You may now kiss the bride."

Peter - "Kiss her? I'm gonna destroy her!"

 

Fra sesong 7, episode 10! :)

 

Elsker Family Guy! Kan se på det i evigheter! :D

Haha den episoden er konge :D

 

Har alle sesongene på DVD. Rett og slett en helt genial serie! Kan se èn episode flere ganger på rad og allikevel le mer for hver gang!

 

Edit: Må jo også ta med favorittepisoden. Det er helt klart når Peter har funnet ut at han skal være "electric man" :D

Når han går med den rød pysj greien? :D det er blant de beste scenene når han gjemmer seg for Lois :D "Decoys Lois, Decoys"

 

Skulle ikke hatt en natt hvor alle så samme episode, samtidig som det var på f.eks skype? Hadde vært en artig affære. :lol:

haha det hadde blitt mye støy :p eg humrer mye

Lenke til kommentar

En av de mest sjokkerende episodene etter min mening er den når Peter plutselig blir tynn, og deretter macho :D Første gang jeg så den, jeg lo til så mye at jeg må ha sprengt noen blodkar! Prøvde å finne et bilde men fant ingen, hadde vært morsomt om noen fant det. Kan jo bare ta print screen fra dvd'en men tar det siden da :) fant noe annet derimot, Peter sin søster :

 

1zx89p0.jpg

Lenke til kommentar
Jeg hater Fox. Kanselere og så sende og så kanselere igjenn <_<

 

Edit: 339333.jpeg

hahaha han der må jo ha gått inn for å ligne :o For det første, hvor vanlig er det å gå med grønn bukse? tror ikke det var noen for det andre.. Priceless :D

 

Helt enig med det du sier, en ting var forfatterstreiken.. men da klarte de likevel å gi ut 1-2 episoder som andre hadde skrevet. Men hva er det nå de driver med? Den forrige episoden ble jo sendt for flere måneder siden.

 

men ifølge www.tv.com kommer neste episode 15 februar :) Da har jeg "premiere" fest hos meg, tror det kommer sånn 12 stk, jenter og gutter

Lenke til kommentar
Dumme fox kanselerte futurama og stjal watchmen også. RAAAAAAAGE!

Fox har fjernet mange gode programmer som jeg har likt!

 

jeg personlig liker Futurama mye bedre enn Simpsons :) sikkert veldig mange som er uenig med meg i det. Men det tiltaler meg bedre bare :p

Men FG har alltid vært favoritten :) siden jeg begynte å se på det første gang på slutten av 90 tallet

Lenke til kommentar
Jeg er ikke uenig. Jeg syntes Futurama er en genial serie som det burde lages nye sesonger av.

Simpsons er også bra men det blir litt mye av det samme.

ja det er jeg enig i :) Simpsons har kanskje forskjellige historier, men det er aldri de helt store tingene, og alt foregår på steder vi har sett før.. I motsetning til futurama hvor det ofte er nye planeter o.l

 

Men de lager jo futurama filmer enda? eller har gjort

Lenke til kommentar
Ja, En igjenn.

3 er laget.

 

 

Ja, Takk til familyguy film forresten :D

hva mener du? :p det er jo family guy film? 2 faktisk.. fler om du regner med Christmas special greiene.. Men de er jo ikke på kino i Norge

 

Har aldri helt fått taket på Futurama, heller ikke Simpsons. Simpsons er kult, men får ikke avhengighetsfølelsen som jeg får av FG :)

eg e avhengi :D :D

Lenke til kommentar

hahaha den er så priceless den episoden :D Det som er ganske morsomt med FG er at de har en tendens til å dra poengene så syyyyyyyyyykt langt noen ganger :p som når stewie ser på det bildet på kunstgalleriet i evigheter uten at det skjer noe mer enn at de veksler mellom han og bildet. eller kanskje min favoritt, når Peter faller og tar seg til kneet i evigheter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...