Gå til innhold

Savner butikkdiskusjon subforumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe jeg også savner. Det er kjekt å kunne få lest noen tilbakemeldinger om forskjellige butikker og nettbutikker. Selv om Diskusjon har dette, så hadde det vært kjekkest å kunne få lest om spillbutikker her på selve forumet uten å måtte navigere ut.

Lenke til kommentar

Men blir det ikke litt feil å ha et slikt forum som hardware.no har ? Jeg syns det. Man må se det fra begge sider.

På ene siden er det kjekt for brukere å kunne se hvilke butikker som er seriøse og bra, men som dere ser på hardware.no så er jo alle butikkene i Norge dårlig. Alle har klager på seg. Svært få som skriver noe positivt der, det blir brukt som en slagmark mot butikkene.

Om butikken poster og forsvarer seg så vil jo tusenvis av brukere som ikke har noe med saken å gjøre blande seg inn i. Liker ikke den type utvikling på forum.

Lenke til kommentar

pft vi i Absoluttspill får aldri klager mot oss! ;)

men du har et poeng, det kan fort bli en sitt sånn klagende slagmark, men fortsatt synes jeg det positive veier opp for det negative med en sånn seksjon.

Jeg fikk f.eks mye god informasjon om hvordan det funker å bestillte fra play.com fra folk med god erfaring, samme når det gjaldt en innbytte avtale på gamestop.

Et poeng er at man selvfølgelig kan bruke diskusjon.no fortsatt til dette formålet, men over tid så vil nok det komme en del brukere her som ikke kjenner til diskusjon eller som ikke bruker det og det kan da bli et veldig kjekt forum for de. Og selvfølgelig for alle de som sverga og holde seg unna dikusjon.no :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...