PureChaos Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som har spist på Folkets Kebab i Oslo? Så den vant kebabtest i Aftenposten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Selv om jeg er fra Drammen må jeg innrømme at den beste kebaben jeg har fått er fra Bislett Kebab. En stor, god kebab med masse smak! Ellers har vi tre relativt gode kebabsjapper her i byen også. Smak er konge på rullekebab og kebabpizza mens Sidney og Snappy's har best "vanlige" kebaber. I Bergen har jeg ikke fått tak i noe god kebab enda, men skal se om jeg ikke får prøvd de ut neste gang jeg er i Bergen! Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kebab er best når du er sveiseblind deluxe, ellers så er jeg ikke så fan av kebab. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kebab er konge. Men Oslo er jo helt håpløs. Er ikke mulig å få tak i en ordentlig kebab der. Sist jeg var i Oslo og bestilte en rullekebab hadde ikke noen av folka i butikken hørt om matretten en gang! Jeg mener, er det MULIG? Jeg går inn i en kebabsjappe også har de ikke hørt om retten de liksom skal selge? Måtte ta til takke med en pita-kebab, var visst det eneste de som var mulig å få kjøpt. Her i Bergen selger enhver kebab-sjappe med respekt for seg selv alle typer kebab, det være seg okse-, lamme- eller blandingskebab, pita-kebab eller shish-kebab. Ofte har de noen flere muligheter å velge mellom i tillegg. Haha, dummeste jeg har hørt. Du dømmer Oslo etter ETT besøk på EN kebabsjappe? Er det noe som er HELT sikkert er det at Oslo knuser Bergen LETT! Bare synd at jeg bor så langt unna Oslo :/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, jeg lette en stund uten å finne noen som solgte skikkelig kebab. Pita-kebab er dårlig, skikkelig dårlig. Kun rulle-kebab som gjelder. Spurte en bekjent som bor nær Oslo i ettertid om jeg bare hadde vært uheldig, og han sa at det var vanskelig å få tak i rulle-kebab i Oslo, det selges nesten bare pita-kebab forstod jeg. DET tyder på dårlig smak. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, jeg lette en stund uten å finne noen som solgte skikkelig kebab. Pita-kebab er dårlig, skikkelig dårlig. Kun rulle-kebab som gjelder. Spurte en bekjent som bor nær Oslo i ettertid om jeg bare hadde vært uheldig, og han sa at det var vanskelig å få tak i rulle-kebab i Oslo, det selges nesten bare pita-kebab forstod jeg. DET tyder på dårlig smak. Det er jo smak og behag. De fleste steder når du spør etter "kebab", så får du kebab i pita Og jeg har selv smakt mange gode rullekebaber i Oslo. Som sagt er det Bislett som gjelder, smak deres rullekebab. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kebab er konge. Men Oslo er jo helt håpløs. Er ikke mulig å få tak i en ordentlig kebab der. Sist jeg var i Oslo og bestilte en rullekebab hadde ikke noen av folka i butikken hørt om matretten en gang! Jeg mener, er det MULIG? Jeg går inn i en kebabsjappe også har de ikke hørt om retten de liksom skal selge? Måtte ta til takke med en pita-kebab, var visst det eneste de som var mulig å få kjøpt. Her i Bergen selger enhver kebab-sjappe med respekt for seg selv alle typer kebab, det være seg okse-, lamme- eller blandingskebab, pita-kebab eller shish-kebab. Ofte har de noen flere muligheter å velge mellom i tillegg. Be om en kekab Shawarma neste gang, så kanskje de skjønner de hva du sier. Og det har de mange steder i Oslo. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Flinkts Kebab på notodden Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Kebaben de selger i Kongsvinger, like ved siden av senteret der er utrolig digg. Sausen er ubeskrivelig god. Mange år siden jeg har spist der nå, men tror sausen var kåret til en av norges beste back then. Endret 15. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kebab i thailand 12kr. Rullekebab. Ihvertfall sterk nokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå