Gå til innhold

Kebab-tråden! Hvilken er best?

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg er fra Drammen må jeg innrømme at den beste kebaben jeg har fått er fra Bislett Kebab. En stor, god kebab med masse smak! Ellers har vi tre relativt gode kebabsjapper her i byen også. Smak er konge på rullekebab og kebabpizza mens Sidney og Snappy's har best "vanlige" kebaber.

I Bergen har jeg ikke fått tak i noe god kebab enda, men skal se om jeg ikke får prøvd de ut neste gang jeg er i Bergen!

Lenke til kommentar
Kebab er konge. Men Oslo er jo helt håpløs. Er ikke mulig å få tak i en ordentlig kebab der. Sist jeg var i Oslo og bestilte en rullekebab hadde ikke noen av folka i butikken hørt om matretten en gang! Jeg mener, er det MULIG? Jeg går inn i en kebabsjappe også har de ikke hørt om retten de liksom skal selge? Måtte ta til takke med en pita-kebab, var visst det eneste de som var mulig å få kjøpt. Her i Bergen selger enhver kebab-sjappe med respekt for seg selv alle typer kebab, det være seg okse-, lamme- eller blandingskebab, pita-kebab eller shish-kebab. Ofte har de noen flere muligheter å velge mellom i tillegg.

Haha, dummeste jeg har hørt. Du dømmer Oslo etter ETT besøk på EN kebabsjappe? Er det noe som er HELT sikkert er det at Oslo knuser Bergen LETT! Bare synd at jeg bor så langt unna Oslo :/

Lenke til kommentar

Nei, jeg lette en stund uten å finne noen som solgte skikkelig kebab. Pita-kebab er dårlig, skikkelig dårlig. Kun rulle-kebab som gjelder. Spurte en bekjent som bor nær Oslo i ettertid om jeg bare hadde vært uheldig, og han sa at det var vanskelig å få tak i rulle-kebab i Oslo, det selges nesten bare pita-kebab forstod jeg. DET tyder på dårlig smak.:p

Lenke til kommentar
Nei, jeg lette en stund uten å finne noen som solgte skikkelig kebab. Pita-kebab er dårlig, skikkelig dårlig. Kun rulle-kebab som gjelder. Spurte en bekjent som bor nær Oslo i ettertid om jeg bare hadde vært uheldig, og han sa at det var vanskelig å få tak i rulle-kebab i Oslo, det selges nesten bare pita-kebab forstod jeg. DET tyder på dårlig smak.:p

Det er jo smak og behag. De fleste steder når du spør etter "kebab", så får du kebab i pita :p Og jeg har selv smakt mange gode rullekebaber i Oslo. Som sagt er det Bislett som gjelder, smak deres rullekebab.

Lenke til kommentar
Kebab er konge. Men Oslo er jo helt håpløs. Er ikke mulig å få tak i en ordentlig kebab der. Sist jeg var i Oslo og bestilte en rullekebab hadde ikke noen av folka i butikken hørt om matretten en gang! Jeg mener, er det MULIG? Jeg går inn i en kebabsjappe også har de ikke hørt om retten de liksom skal selge? Måtte ta til takke med en pita-kebab, var visst det eneste de som var mulig å få kjøpt. Her i Bergen selger enhver kebab-sjappe med respekt for seg selv alle typer kebab, det være seg okse-, lamme- eller blandingskebab, pita-kebab eller shish-kebab. Ofte har de noen flere muligheter å velge mellom i tillegg.

Be om en kekab Shawarma neste gang, så kanskje de skjønner de hva du sier. Og det har de mange steder i Oslo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...