DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei dessverre. Er i hvertfall rød farge på den. "Restauranten" er ved et hjørne av et bygg. Ser det på venstre side når man kommer fra togstasjonen opp mot slottet. Har ikke spist så mange andre steder. De i Bergen er ikke vits å nevne egentlig... Tror jeg heter Dennis Grill/Kebab Jepp! Beste kebaben jeg har spist i Oslo - eneste stedet, haehae. :unsure: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har kun smakt kebab fra den standen/kiosken utenfor oslo s , ved siden av hotellet etc. Påska i fjor , med sterk saus! Konge, yumyum! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Les om kebabkaoset i Oslo i dag. Noen som opplevde dette på nært hold? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Virkelig mange som kom altsa, fikk alle som stelte seg i kø? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha fy faen så genialt! Skulle ønske jeg bodde i Oslo. Kanskje det blir å flytte på meg snart, i likhet med mindre to eldste brødre. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Taras Kebab, mm-mm! *sikle* Lenke til kommentar
texzi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Eneste som kan nevnes i bergen er Bergen Kebab. Egentlig det eneste stedet hvor det går an å spise Rullekebab ftw! Endret 4. februar 2009 av texzi Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Personlig mener jeg at den 'beste' kebaben i Oslo kommer fra Beirut Kebab. Men selv den er fortsatt ikke like god som Campino sin i Moss. ;> Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kabab er bare godt de timene du er full og ikke vet hvor lommeboka di er og du skulle helst ha vært på sykehuset og blitt pumpa:-) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Deg om det Nøtte. Jeg digger kebab til alle døgnets tider. Artig med kebab til frokost Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kongsberg må nok være byen med flest kebabsjapper per innbygger, så vi har et rikt utvalg om lysten skulle komme. Selv foretrekker jeg Aladdin kebab (ved kinoen i Kongsberg), spesielt hvis gammel'n sjøl står for kokkeleringen. Har sjeldent kommet over bedre kebab Må nesten si meg enig i den. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Personlig mener jeg at den 'beste' kebaben i Oslo kommer fra Beirut Kebab. Er det den samme som New Beirut Kebab ved Møllergata? Jeg spiste mye kebab for noen år siden, og dette var favoritten delt med Kebab-Biten (el.l) like ovenfor Carl Berners Plass. Dette var ca en 20-25 minutter lang gåtur fra der jeg bodde, men det hindret meg ikke å ta turen ganske så ofte. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Kebab er maten for folk som er for fattig til å kjøpe burger. Burges is often cheaper then(than?) a kebab. I like the kebab in "Nordås kebab" Endret 8. februar 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Burges is often cheaper then(than?) a kebab.I like the kebab in "Nordås kebab" Than. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Durumkebab, den er nydelig. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg anser meg selv som bislett kebab fan. Har selv kjørt til Oslo fra Stavanger for å kjøpe 2 ganger nå. Kun det ene mål med turen å få seg en bislettkebab. Ikke alene da. Bislett FTW! Ingen over, ingen ved siden! BTW, er veldig åpen for nye alternativ i Oslo, ikke prøvd så mange i det området! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kebab er konge. Men Oslo er jo helt håpløs. Er ikke mulig å få tak i en ordentlig kebab der. Sist jeg var i Oslo og bestilte en rullekebab hadde ikke noen av folka i butikken hørt om matretten en gang! Jeg mener, er det MULIG? Jeg går inn i en kebabsjappe også har de ikke hørt om retten de liksom skal selge? Måtte ta til takke med en pita-kebab, var visst det eneste de som var mulig å få kjøpt. Her i Bergen selger enhver kebab-sjappe med respekt for seg selv alle typer kebab, det være seg okse-, lamme- eller blandingskebab, pita-kebab eller shish-kebab. Ofte har de noen flere muligheter å velge mellom i tillegg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Eneste som kan nevnes i bergen er Bergen Kebab. Egentlig det eneste stedet hvor det går an å spise Rullekebab ftw! Unnskyld meg? Bergen Kebab? Det er den dårligste kebaben i byen! Eneste fortrinn de har, er at de er de billigste i byen. Anbefaler deg å sjekke ut Ali Baba. Dyrere, men med betydelig bedre kvalitet. Men den beste kebaben i Bergen er desidert å få hos Daniels. Siden det er mye kø der drar jeg dog oftere til Svingen like ved. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ali Baba? Lol, kanskje du skal google litt om de? Dalia Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Et raskt søk gir en side der folk gir 5'ere og 6'ere på terningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå