Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Her kan du diskutere alt om kebab, jeg sitter nå og spiser kebab på jafs, namnam.. Endret 4. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kebab er bedre jo sterkere saus man har på! En av hovedgrunnene til at jeg spiser kebab er når jeg trenger noe sterkt. Heller lite ellers Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enig, gjerne med denne grønne pepperfrukten alla Bislett Kebab i. Ellers må jeg få anbefale LS Kebab for de som tar turen innom Lillestrøm, der baker de pitabrødet med det samme du bestiller. Muy bien. Endret for øvrig emnetittel litt, så den ble mer beskrivende. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan ikke si å ha vært på LS, vet ikke hvorfor, derimot har jeg vært på saf-saf mange ganger! Nam^^ Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kebab er maten for folk som er for fattig til å kjøpe burger. Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal dere ha kebab, så skal dere til Campino i Moss! De har den beste kebaben kebaben jeg noen gang har smakt. Pitaen er utrolig god og du får en sinnsyk stor kebab til en moderat liten pris. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kongsberg må nok være byen med flest kebabsjapper per innbygger, så vi har et rikt utvalg om lysten skulle komme. Selv foretrekker jeg Aladdin kebab (ved kinoen i Kongsberg), spesielt hvis gammel'n sjøl står for kokkeleringen. Har sjeldent kommet over bedre kebab De siste ukene har jeg derimot svingt innom den nærmeste kebabsjappa i forhold til arbeidsplassen min, men sliter fortsatt med å venne meg til agurk og paprika i kebaben. Sjappa heter vel galaxy, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bislett kebab og brasilia på jernbanetorget = win. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kebab er maten for folk som er for fattig til å kjøpe burger. Tullball, Kebab er mye bedre enn hamburger. Hvis noen bor i oslo, vil jeg sterkt anbefale 3venner på Godlia tbanestasjon, den slår alt og alle! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bislett har gratis kebab mellom 5-7. Eller så var det 7-9. Husker ikke helt, men de deler ut gratis idag ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare idag? Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi har noe som heter Lunchbaren her nede, det er beste jeg har smakt. De lager sausene og kryderet selv og har 4 forskjellig kebab kjøtt og velge mellom! Vi har Campino, kebab house og Victoria med kebab retter også, men der smaker bare kebab pizza best! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bislett, det ligger i nærheten av jernbanetorget, right? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bislett Kebab House Hegdehaugsveien (der det blir delt ut gratis mellom 1700 og 1900) ligger i hegdehaugsveien Ligger rett ved siden av Høyskolen i Oslo, kan ta trikken til Høyskolesenteret, havner rett ved siden av da. Er den nederste av de to i området. Kan hende det står mer på nettsiden. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er en kebabshappe i Oslo (Karl johan) som jeg liker veldig godt. De her i Bergen kan ikke måle seg. PS: Finnes det rullekebab utenfor Bergen btw? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vet du navnet på sjappa? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei dessverre. Er i hvertfall rød farge på den. "Restauranten" er ved et hjørne av et bygg. Ser det på venstre side når man kommer fra togstasjonen opp mot slottet. Har ikke spist så mange andre steder. De i Bergen er ikke vits å nevne egentlig... Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei dessverre. Er i hvertfall rød farge på den. "Restauranten" er ved et hjørne av et bygg. Ser det på venstre side når man kommer fra togstasjonen opp mot slottet. Har ikke spist så mange andre steder. De i Bergen er ikke vits å nevne egentlig... Tror jeg heter Dennis Grill/Kebab Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen her som har vært innom Bislett for å spise, eller eventuelt bare se an tilstandene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå