Gå til innhold

Kebab-tråden! Hvilken er best?

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Her kan du diskutere alt om kebab, jeg sitter nå og spiser kebab på jafs, namnam..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, gjerne med denne grønne pepperfrukten alla Bislett Kebab i.

Ellers må jeg få anbefale LS Kebab for de som tar turen innom Lillestrøm, der baker de pitabrødet med det samme du bestiller. Muy bien.

Endret for øvrig emnetittel litt, så den ble mer beskrivende.

Lenke til kommentar

Kongsberg må nok være byen med flest kebabsjapper per innbygger, så vi har et rikt utvalg om lysten skulle komme.

Selv foretrekker jeg Aladdin kebab (ved kinoen i Kongsberg), spesielt hvis gammel'n sjøl står for kokkeleringen. Har sjeldent kommet over bedre kebab :)

De siste ukene har jeg derimot svingt innom den nærmeste kebabsjappa i forhold til arbeidsplassen min, men sliter fortsatt med å venne meg til agurk og paprika i kebaben. Sjappa heter vel galaxy, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kebab er maten for folk som er for fattig til å kjøpe burger.

Tullball, Kebab er mye bedre enn hamburger.

Hvis noen bor i oslo, vil jeg sterkt anbefale 3venner på Godlia tbanestasjon, den slår alt og alle!

Lenke til kommentar

Nei dessverre. :p Er i hvertfall rød farge på den. "Restauranten" er ved et hjørne av et bygg. Ser det på venstre side når man kommer fra togstasjonen opp mot slottet.

Har ikke spist så mange andre steder. De i Bergen er ikke vits å nevne egentlig...

Lenke til kommentar
Nei dessverre. :p Er i hvertfall rød farge på den. "Restauranten" er ved et hjørne av et bygg. Ser det på venstre side når man kommer fra togstasjonen opp mot slottet.

Har ikke spist så mange andre steder. De i Bergen er ikke vits å nevne egentlig...

Tror jeg heter Dennis Grill/Kebab

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...