mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Activision har lekket slippmåneden for Prototype. Les mer Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Godt og endelig få en dato, har sett fra til dette Blir vel kanskje utsettelse tho.. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg har ogsaa fulgt litt med paa dette. Faar haape datoen holder slik at man ogsaa faar spilt gode? titler ogsaa paa vaate og kalde sommerkvelder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er en av de spillene jeg har i øyekroken, men aldri klarer å bestemme meg om jeg faktisk vil ha eller ikke. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da er vi to. Ser veldig spennende ut, men veldig redd for at det blir mye gimmick og lite bra gameplay. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Venter til anmeldelse kommer jeg, så får vi se om det blir ett kjøp eller ikke Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette har jeg gledet meg til leeenge. Spørsmålet blir vel om jeg går for PC eller PS3-versjonen. Hadde vært kult med dette på LAN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alltid flott med nye IP'er. Håper virkelig at det innfrir siden det ser utrolig lovende ut. Jeg har dog mine tvil om at "bodysnatching"-mekanismen blir så omfattende som den ser ut til å være. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan ikke si jeg har hørt om dette spillet før, men det hørtes da litt spennendes ut. Får ha det litt i øyekroken fra nå av. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har følgt med på dette spillet i godt over 1 år og håper at det kan bli så bra som de sier det skal bli Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ventet en stund på dette spillet, og jeg tror muligens at jeg kommer til å kjøpe det når det kommer ut, ser kanskje først på karakteren spillet får før jeg bruker mine dyrebare penger! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får håpe det lever opp til litt av forventningene, har ventet på et spill der man som en halvgud bare kan avstresse totalt og legge hele hærer i grusen Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har gledet meg sykt til dette spillet, digg å endelig få vite en dato Men er litt redd for at det kansje er litt for stort og krevende for utviklerne så det blir dårlig gameplay, men håper no på det beste Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg veldig. Fint å få en dato. Er som flere her litt redd for at utviklerne kanskje har bitt over mer enn de kan tygge. Jeg håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan bli bra dette. Er spent på hva de mener med sammarbeid med andre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Veldig interessant konsept, men tviler på at det blir noe bra. Et av de typiske midt på treet-spillene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 For min del, ser dette ut til å bli årets spill! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er virkelig spent på det her spillet. får håpe at det kommer ut en demo i løpet av våren. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Håper det kommer en demo snart. Tror dette er et slik spill du egentlig må teste demoen før du evt. kjøper det. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå