Tackli Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) "Call of Duty®: World at War completely changes the rules of engagement by redefining WWII gaming and thrusting players into the final tension-filled, unforgiving battles against a new ferocious enemy in the most dangerous and suspenseful action ever seen in WWII." Oppretter en tråd for oss som spiller CoD:WaW på PC, og håper på at vi er en god del vi også. Alltid trivelig å spille sammen med andre landsmenn. Skal prøve å lage en litt finere førstepost når jeg kommer hjem fra jobb. Poster skal kun inneholde online ID og/eller eventuelle forslag til drift av denne posten. Dersom det er ønske om å samle alle ID'er i førstepost, si ifra! Det kunne kanskje vært en idé å inkludere Xfire nickname for de av oss som måtte benytte seg av det? Dog har jeg selv problemer med kombinasjonen Xfire og CoD:WaW. Edit: Etter patch 1.2 fungerer Xfire strålende sammen med CoD:WaW! Listen så langt: _________________________________ CoD:WaW nickname: Tackli Xfire nickname: Tackli _________________________________ CoD:WaW nickname: UHSRazor Xfire nickname: Razormail _________________________________ CoD:WaW nickname: Citrus Xfire nickname: citrus94 _________________________________ Endret 9. februar 2009 av Tackli Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spiller dette regelmessig med mitt team.. Zombie feast er intenst COD:WW nick: UHSRazor X-Fire: Razormail Team: www.unitedhitsquad.com Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 waw nick: Citrus xfire: citrus94 er ikke så god, får ikke spilt så ofte. men legger dere til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå