MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kanskje de også har fortstått at man kan fjerne en del folk i det administrative. Synd det er så mange utviklere som må gå. Birger Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er dårlige nyheter. Endelig får EA en sjef som tør å satse på litt nyvinning og fremfor alt kvalitetstitler i stedet for bare melking av franchiser, og så er det ingen av spilla som gjør det særlig bra. Forstår det nesten hvis de legger tilbake til sin tidligere taktikk, kvalitet er dessverre ikke lenger synonymt med salg. En mørkeside til innbringningen av nye gamere Nintendo har stått for, casuals er ikke kvalitetsbevisste nok tydeligvis. Så sant at jeg griner. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gamespot har naa endret utgivelsesdato for Gudfaren til TBA2009http://www.gamespot.com/pc/adventure/thego...=result;title;0 Faar bare si svarte jeg da Artig at den nyheten kom rett etter jeg svarte da. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå