mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flere kvalitetstitler til tross, EA tapte store penger i julesalget. Les mer Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er jo en kolossal mengde arbeidere EA sparker nå for tiden -.-' Det er jo mange av spillene til EA som ligger på toppen av pirat listene og da. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vil dette si at Gudfaren 2 ikke kommer siste del av Februar? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vil dette si at Gudfaren 2 ikke kommer siste del av Februar? Ser ikke at det skal være noen direkte sammenheng mellom disse kuttene og en utsettelse av Gudfaren 2. Jeg sitter derimot ikke på noe informasjon som tilsier at Gudfaren 2 er utsatt, men fortsatt står med en nordisk utgivelse den 5. mars. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gamespot har naa endret utgivelsesdato for Gudfaren til TBA2009 http://www.gamespot.com/pc/adventure/thego...=result;title;0 Faar bare si svarte jeg da Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sånn går det når folk bare laster ned! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tviler på at det er så enkelt at piratkopiering kan ta all skylden. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå kom jo nesten alle de store titlene ut mer eller mindre samtidig på slutten av året.. Mulig det også kan ha hatt litt innvirkning på salgstallene at alle skulle konkurrere mot hverandre? Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er dårlige nyheter. Endelig får EA en sjef som tør å satse på litt nyvinning og fremfor alt kvalitetstitler i stedet for bare melking av franchiser, og så er det ingen av spilla som gjør det særlig bra. Forstår det nesten hvis de legger tilbake til sin tidligere taktikk, kvalitet er dessverre ikke lenger synonymt med salg. En mørkeside til innbringningen av nye gamere Nintendo har stått for, casuals er ikke kvalitetsbevisste nok tydeligvis. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 sikkert mange som er uenig med meg nå. men dette er IMO. hver gang jeg hører "bad" news om EA, blir jeg 10% mere glad. Jeg for min del håper at EA goes down! Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er ingen fan av EA, men det er synd at de går med tap når de først prøver å satse på kvalitet. Har også fått litt intrykk av at noen firmaer bruker finanskrisen som en unnskyldning til å sparke mange flere ansatte enn de trenger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 sikkert mange som er uenig med meg nå. men dette er IMO. hver gang jeg hører "bad" news om EA, blir jeg 10% mere glad. Jeg for min del håper at EA goes down! Så nesten halve spillmarkedet forsvinner? Jaja, det er vel din mening. Det er synd dette, og noe sier meg at de da kommer til å satse mer på de mestselgende og mindre på de mindre spillene? Det suger, ihvertfall. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes mange av spillene de lager har elendig kvalitet. Så kanskje ikke så rart at det går dårlig for dem? Det jeg håper nå er at de begynner å lage noen gode spill istedenfor et spill de bruker 1 år på å lage. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 dei burde ta seg bedre tid og gjort alle spillene litt bedre så folk blir mer fornøyd med resultattet. eg tror at viss spillene var hakket bedre og istedenfor noen gode spill,så var nesten alle gode så ville sikkert ikkje så mange folk klagt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 dei burde ta seg bedre tid og gjort alle spillene litt bedre så folk blir mer fornøyd med resultattet. Nå har de jo faktisk satset på kvalitetsutgivelser heller enn lisens-shovelware i år, og samtidig etablert flere nye IP-er. Det er bare synd at det skulle sammenfalle med en global finanskrise og oppblomstringen av en ny generasjon "gamere" - folk som spiller Wii sports og ikke har noe bevisst forhold til kvalitet på spill, og aldri ville ha kjøpt satsinger som f.eks. Dead Space. La oss heller håpe at EA ikke trekker forhastede slutninger og går tilbake til gamle utakter. Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Håper også de fortsetter trenden. Mindre melking, mindre DRM (helst ingen) og mer kvalitet. Fortsatt ingen som slår Blizzard på det området. Likte selv Red Alert 3 men valgte ikke å kjøpe det til slutt på grunn av DRM. Selv om det hadde sikkert gått greit, så velger jeg å boikotte spill som har det inne. Fatter ikke at så mange har kjøpt Need For Speed: Undercover. Og at folk fortsatt kjøper alt som heter Need for Speed. Etter alle Fast and Furious filmene så har kvaliteten gått rett til bunns. NFS: Underground var litt kjekt med alle mulighetene til å pimpe biler, men gikk fort lei. Siste NFS jeg likte var Porsche edition. Har fortsatt esken spillet kom i hjemme. Endret 4. februar 2009 av Webkanin Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det var da fryktelig mange som ble arbeidsledige? Det virker som mange sliter i disse tider - og det vises. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror at dette er ren bedriftsøkonomi. Vanligvis kan man ikke sparke så mange, uten reaksjoner, men under finanskrisen kan man se sitt snitt til å fjerne de 10% med dårligst kompetanse, evt. folk som ikke er ønsket av andre grunner. Man sparer lønnsutgifter og produksjonen går ikke nødvendigvis ned. Men ikke ta mitt ord for det Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror at dette er ren bedriftsøkonomi. Vanligvis kan man ikke sparke så mange, uten reaksjoner, men under finanskrisen kan man se sitt snitt til å fjerne de 10% med dårligst kompetanse, evt. folk som ikke er ønsket av andre grunner. Man sparer lønnsutgifter og produksjonen går ikke nødvendigvis ned. Men ikke ta mitt ord for det Er ganske enig med deg der. Dette kan få 1 av 2 mulige utveier. enten så ser EA at måten de holder på nå med melking ikke funker eller så prøveer de å rette opp dette med melke enda mer ut av de store franchisene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det var ikke lite, nei. Interessante Topp 3-titler. Spesielt Littlest Pet Shop, sier litt når dette faktisk solgte mer enn Spore og Dead Space. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå