Joachim_F Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her er info om det nye Indiana Jones-spillet, som også inkluderer klassiske Fate of Atlantis. Les mer Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Trudde dette Indiana Jones spelet som me fekk sjå tech-demo av for nokre år sidan skulle kome til dei litt nyare plattformane eg? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aaaah. Håpte på nytt pek og klikk adventure når jeg leste at gode gamle FoA skulle være med. Mulig dette blir kjøp kun for å få FoA på Wii. Resten der hørtes ikke spesielt spennende ut. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Leste jeg ikke xbox, ps3 og pc? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fullstendig mistet håpet for lisens spill er jeg redd.. FoA var jo bra da men et nytt spill... Vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres mer ut som Tomb Raider spør du meg bare at dem bytter ut Lara Craft med en glattbarbert Jones type Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Indiana Jones: Fate of Atlantis til Wii? Og man får med et ekstra spill som bonus? Høres bra ut. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skulle akkurat til å si det selv! Fate of Atlantis er verdt pengene alene! Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 The Fate of Atlantis! *Blåser støv av Wii'en* Lenke til kommentar
whatever101 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men den kanskje mest spennende detaljen er at Wii-spillet også inkluderer det klassiske pek-og-klikk-eventyrspillet Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Oi oi oi! Kongebra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Før GTA4 kom ut var det mye snakk om Euphoria. Denne grafikk/fysikk-motoren skulle brukes i GTA4, Force Unleashed og ett eller annet Indy-spill, ble det sagt. Er dette det Indy-spillet? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmmm kommer verken til ps3, pc eller xbox 360, tror dette er et litt seint forgje generasjons spill. kan for all del bli veldig bra, personlig så digger eg indiana jones. skal kansje testes på ps2 Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette blir kjøpt til Wii, ikke grunnet det nye spillet men for Fate of Atlantis, det beste P&K eventyrspillet i mine øyne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde det ikke vært for FoA hadde jeg neppe kjøpt det, men når de faktisk inkluderer det i prisen kan man ikke si nei Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fantastisk! Som flere nevner her, så blir det jo bare en bonus om det nye spillet også viser seg å være bra. Det blir innkjøp uansett Er vel lov å håpe at dette åpner for at flere av LucasArts sine adventure-spill blir gitt ut på f.eks. WiiWare? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fate of Atlantis <3 Lenke til kommentar
MaxXRebo_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fate of atlantis+svinge pisken med Wii kontrollern'=SOLD! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Indiana Jones har noen gode filmer, men spillene har jeg aldri hatt så god erfaring med. Dessuten er dette bare til Wii, så er vel ganske uinteressant for meg Men man kan jo håpe det blir bra for alle andre Indiana Jones fans med Wii! Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå