mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Film og spill om jernmannen i 2010. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Filmen gleder jeg meg storstilt til. Spillet er engasjemanget en hel del lavere for. Vi vet jo alle hvordan disse film til spill greiene pleier å gå, og spesielt disse som har en stram release. Lenke til kommentar
zyph Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spennende! Kjenner jeg gleder meg en smule mer til filmen enn til spillet, men kanskje spilloppfølgeren klarer å overraske positivt? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Samme som Lakus, spillet imponerte særdeles lite og jeg tviler sterkt på at oppfølgeren vil være noe bedre. Filmen derimot har jeg store forhåpninger til, i alle fall om Mickey Rourke har en rolle - det hadde jeg nemlig ikke fått med meg!. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vi får nok også noen nye stemmer i Iron Man 2, da Samuel L. Jackson, Nick Fury og Mickey Rourke er aktuelle for filmoppfølgeren. jeg vet ikke med dere men nick fury er en tegneserie person, så får det liksom ikke til å stemme med samuel l jackson og mickey rourke Endret 4. februar 2009 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det var en tastefeil, Jackson skal spille Nick Fury. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må si jeg gleder meg til filmen, spillet tipper jeg kommer til å bli dårlig likevel så. (Optimist?) Lenke til kommentar
unik42_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som kjenner til sammenhengen mellom Hulken og Iron Man. I den site Hulken filmen med Edward Norton så kommer jo Iron Man inn i baren og sier at han skal samle et team. I tillegg så er det en bråte med hints til Iron Man gjennom filmen, via våpenproduksjon. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ironman spillet falt ikke i smak for meg -.- Men filmen var ganske bra Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det at filmen får en oppfølger synes jeg er bra. Var kanskej ikke den beste filmen, men det var i alle fall god underholdning. Spillet derimot, det kommer jeg nok til å styre unna. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som de andre sier - spillet var heller daarlig Har faktisk litt haap for Batman spillet som skal komme i aar Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det ble aldri ett kjøp av spillet, men demo'n syns jeg faktisk var litt morsom =p Noe som sikkert er fordi jeg syns det er morsomt å kunne fly (uten ett fly) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det forrige spillet var så søppel at ikke engang piratene ville ha det. Tipper en lik skjebne med det nye spillet. Film til spill er dømt til å mislykkes. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til filmen, men har ingen forhåpninger til spillet Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Huff, ja forrige spillet var boss. Liker ikke helt Film-til-spill konseptene. Er drøvelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare oppdatere motoren? Burde de ikke enten lage en helt ny en eller bare drite i å lage spill i det hele tatt? Filmen blir sikkert konge (den første var RÅ!), men denne typen spill er dårlige. EOD. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Filmen gleder jeg meg storstilt til. Spillet er engasjemanget en hel del lavere for. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Likte demoen godt av første, men ble aldri et kjøp. Kanskje de lager det litt freshere med bedre fysikk. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare oppdatere motoren? Burde de ikke enten lage en helt ny en eller bare drite i å lage spill i det hele tatt? Filmen blir sikkert konge (den første var RÅ!), men denne typen spill er dårlige. EOD. Hehe, du har et veldig godt poeng der Laland, nesten så sterkt at jeg ikke ville poste, MEN! Men det er en ting du glemmer. Og det er at det forrige spillet solgte alt for mye takket være filmen, og det vil neste gjøre også. Se på Transformers spillet, se på King Kong, se på Superman spillet. Alle sugde lille Stefan sin megapikk, men alle solgte noenlunde bra i forhold til kvaliteten. Så selv om de burde så absolutt lage hele spillet på nytt, må de nesten få litt cred for å klare å selge så mye av så lite. Skjul Ikke drep meg Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis du tenker på shitspill som selger mye, så kan du se på .50 spillene... >.> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå