CREDiiBLE Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ikke selve tyngden som er problemet, men ventilasjonen og tildekningen. 90% av RRoD kommer som følge av overoppheting, og jeg tror ikke det hjelper at du setter et varmeskapende elektronisk apparat oppå Xboxen som blokkerer for utstrømningen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ikke selve tyngden som er problemet, men ventilasjonen og tildekningen. 90% av RRoD kommer som følge av overoppheting, og jeg tror ikke det hjelper at du setter et varmeskapende elektronisk apparat oppå Xboxen som blokkerer for utstrømningen. En tv generer lite varme i foten, og få tv-føtter jeg har sett er både lengre og bredere enn en Xbox 360. Men jeg hadde ikke gjort det av den enkle grunnen at jeg ikke hadde turt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det er ikke selve tyngden som er problemet, men ventilasjonen og tildekningen. 90% av RRoD kommer som følge av overoppheting, og jeg tror ikke det hjelper at du setter et varmeskapende elektronisk apparat oppå Xboxen som blokkerer for utstrømningen. Blokkerer og blokkerer fru blom. Edit: Glem det, forsåvidt. Litt for dum til å ikke lese innleggene på forrige side. Uansett.. ræva webkamerabilde viser at skjermen ikke dekker noen hull. Endret 4. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare du ikke legger for mye press på boksen, og viftene har det godt skal det nok gå bra! Har vært inne i en 360 og den har forholdsvis mye å gå på før du rører/beveger på noe internt, men ville fortsatt tatt visse forhåndsregler! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har personlig en 32" og ville aldri tatt sjangsen, men hvis din er liten går det greit Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ikke selve tyngden som er problemet, men ventilasjonen og tildekningen. 90% av RRoD kommer som følge av overoppheting, og jeg tror ikke det hjelper at du setter et varmeskapende elektronisk apparat oppå Xboxen som blokkerer for utstrømningen. Blokkerer og blokkerer fru blom. Edit: Glem det, forsåvidt. Litt for dum til å ikke lese innleggene på forrige side. Uansett.. ræva webkamerabilde viser at skjermen ikke dekker noen hull. Husk at varm luft trekker oppover. Defor jeg mener at du ikke burde ha noe oppå boksen. Selv om de ikke fysisk blokker for viftene gjør de det vanskeligere for lufta å sluse ut. Men er det ikke noe problem med TVen din, så er det vel ikke noe problem Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det tror jeg er noe av det siste jeg vill gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå