Gå til innhold

Trygt å ha skjermen stående på konsollen?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke selve tyngden som er problemet, men ventilasjonen og tildekningen. 90% av RRoD kommer som følge av overoppheting, og jeg tror ikke det hjelper at du setter et varmeskapende elektronisk apparat oppå Xboxen som blokkerer for utstrømningen.

En tv generer lite varme i foten, og få tv-føtter jeg har sett er både lengre og bredere enn en Xbox 360. Men jeg hadde ikke gjort det av den enkle grunnen at jeg ikke hadde turt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er ikke selve tyngden som er problemet, men ventilasjonen og tildekningen. 90% av RRoD kommer som følge av overoppheting, og jeg tror ikke det hjelper at du setter et varmeskapende elektronisk apparat oppå Xboxen som blokkerer for utstrømningen.

Blokkerer og blokkerer fru blom.

Edit:

Glem det, forsåvidt. Litt for dum til å ikke lese innleggene på forrige side. :)

Uansett.. ræva webkamerabilde viser at skjermen ikke dekker noen hull.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Blokkerer og blokkerer fru blom.

Edit:

Glem det, forsåvidt. Litt for dum til å ikke lese innleggene på forrige side. :)

Uansett.. ræva webkamerabilde viser at skjermen ikke dekker noen hull.

Husk at varm luft trekker oppover. Defor jeg mener at du ikke burde ha noe oppå boksen. Selv om de ikke fysisk blokker for viftene gjør de det vanskeligere for lufta å sluse ut. Men er det ikke noe problem med TVen din, så er det vel ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...