Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Morn. Har ryddet litt på rommet mitt og fant ut at jeg like gjerne kunne ha skjermen stående på konsollen, da det sparer plass, samtidig som jeg slipper å sitte med bøyd nakke enten når jeg spiller xbox eller bruker pc-en. Var litt skeptisk i starten da jeg var redd det kanskje ikke ville være ideelt å ha vekt som presser ned på siden av boksen hele tida. Er f.eks. redd for at platene skal bli skrapet opp osv. Noen som har erfaringer med dette og kan si meg om det er trygt i det lange løp eller ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det skal vel gå greit, men det kommer jo veldig ann på størrelsen/vekta til skjermen og hvor stort område vekta blir fordelt på. Det er vel heller ikke helt ønskelig å dekke til luftehullene. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det skal vel gå greit, men det kommer jo veldig ann på størrelsen/vekta til skjermen og hvor stort område vekta blir fordelt på. Det er vel heller ikke helt ønskelig å dekke til luftehullene. Det er meget uønskelig! Hadde ikke tatt sjansen jeg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gjorde det selv før, men da hadde jeg en liten tv. Anbefaler deg å ikke gjøre det hvis du har en 32" Endret 4. februar 2009 av Snake Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror det burde gå bra, men hadde aldri i verden gjort det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har en 22" bredformats flatskjerm, til informasjon. Kan ikke akkurat si at det så ut til at xboxen merket å ha skjermen stående på seg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Slike veier ofte en del. Om det er snakk om en PC skjerm. Da det gjerne er lagt inn ekstra vekt for å balansere fjøringen som brukes for å senke/heve skjermen. Om du i det hele tatt en slik funksjon da. Vet hvert fall at mine skjermer er relativt tunge. Link til skjerm? Nå skal det sies at det er en slags armering innvendig i kabinettet på xboxen, så litt vekt skal den nå tåle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har denne skjermen. Ikke noe å skryte av, men den gjør jobben. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er meget uønskelig! Det jeg hintet til ja ^_^ (Liker ikke utseendet på de nye sitatene) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om det er snakk om å dekke til luftehullene ser det ut til at det går greit. Foten på skjermen passer ganske flott i mellom rekkene med hull. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har selv vurdert flere ganger å ha min 19" skjerm oppå xboxen, men tør ikke ta sjangsen. Lurer til tider på om flere xbox eiere er overforsiktige..? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så lenge du ikke dekker til luftehullene, har det ingenting å si for boksen. Har dere sett hvordan den ser ut inni? Ganske solid, egentlig. Så lenge ingenting knekker, eller skjermen er i bevegelse når du spiller (risting av frustrerte spillere? ) osv, er jeg sikker på at det går helt fint. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror det kommer til å gå heeeeelt fint! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror det kommer til å gå heeeeelt fint! Jepp, tror jeg også. Løftet akkurat på min 24" og den virket ikke såå tung. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har denne skjermen. Ikke noe å skryte av, men den gjør jobben. Det blir brått snakk om 4.8 kg på en spiller som for det meste er laget av ikke så veldig sterkt plast?? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om det ser ut til at det ikke blir for mye vekt på konsollen og at trykket er fordelt utover så den ikke bøyer seg på midten, går det nok bra. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan kan dere game på nye under 24"? Seriøst Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hvorfor ikke kjøpe en billig hylle eller mekke selv.. så kan skjermen stå på den Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Svigermor har sittet på min xbox, og det gikk bra. Tipper TVen din er lettere enn henne Endret 4. februar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Svigermor har sittet på min xbox, og det gikk bra.Tipper TVen din er lettere enn henne Hva slags snusk og fanteri fant plass der og da? :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå