mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva med litt bevegelsesfølsom romskrekk? Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ME2! Jadda! :-D Synd å se mafia 2 utsatt, men blir det et bedre spill er der jo greit! :-) Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fekk det med meg like før eg la me i natt. Kan sjå for meg korleis det her kan bli kjekt å spele på Wii, men samtidig korleis alt kan bli banalt og kjedelig med "waggle". EA hinta litt mot motion plus også, så det er jo håp for at et blir eit bra spel. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har min tvil om at de klarer å få samme stemning på det som det er på ps3 og xbox. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er fantastiske nyheiter! Gjer dei ein skikkeleg jobb så vil grafikken være tilnærma lik og samtideg ha overlegne kontroller. Dead Space var det beste spelet i fjor etter min meining. Lenke til kommentar
exodus_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er fantastiske nyheiter! Gjer dei ein skikkeleg jobb så vil grafikken være tilnærma lik og samtideg ha overlegne kontroller. Dead Space var det beste spelet i fjor etter min meining. Dead Space var helt greit. Men angrer på at jeg kjøpte det til PC. Rett og slett forferdelige kontroller, spesielt i menyene. Spillet var bedre på 360, men fortsatt ikke kurant der heller. Jeg er positiv til at wii eiere (derblant meg selv) kan ha mer å se frem til fremover. Derimot er jeg skeptisk til hvordan spillet vil se ut. Dead Space er et grafisk sett, svært pent spill. Wii versjonen må dermed bli kraftig redusert, for å klare å kjøre... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette var en hyggelig overraskelse. Jeg hadde forventet at EA ikke ville gi at andre typer spill enn casual- og/eller multiplatformspill til Wii. Og dette er visstnok bare et av flere kommende. core Wii-spill fra EA. Dead Space Wii blir etter det jeg har hørt ikke en direkte port av HD-versjonene. Ifølge IGN blir det "an original take on the game that makes full use of the Wii remote." Det blir spennende å se hvor bra grafikken blir. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synd å se mafia 2 utsatt, men blir det et bedre spill er der jo greit! :-) Det var ikke Mafia II, mn Gudfaren II som ble utsatt, og det går greit for min del. Ellers blir det gøy med en Bad Company oppfølger og Mass Effect 2 må jo bare bli bra. Synes spillene holder veldig høye nivåer for tiden. De siste to til tre årene har jo vært fantastiske. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dette er fantastiske nyheiter! Gjer dei ein skikkeleg jobb så vil grafikken være tilnærma lik og samtideg ha overlegne kontroller. Dead Space var det beste spelet i fjor etter min meining. Dead Space var helt greit. Men angrer på at jeg kjøpte det til PC. Rett og slett forferdelige kontroller, spesielt i menyene. Spillet var bedre på 360, men fortsatt ikke kurant der heller. Jeg er positiv til at wii eiere (derblant meg selv) kan ha mer å se frem til fremover. Derimot er jeg skeptisk til hvordan spillet vil se ut. Dead Space er et grafisk sett, svært pent spill. Wii versjonen må dermed bli kraftig redusert, for å klare å kjøre... enig der. kjøpte også dette til pc men ga opp pga kontrollene. så jeg skaffer muligens dette til wii. det blir nok redusert i grafikken ja. men har jo hørt at wiien har mer krefter på lager og at den er kraftigere en x-boks(ikke360) så håper de får utnyttet dette. tror de kan presse grafikken noe høyere om de vil. ME2! Jadda! :-DSynd å se mafia 2 utsatt, men blir det et bedre spill er der jo greit! :-) ???? hvor har du det i fra? Endret 4. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
exodus_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er fantastiske nyheiter! Gjer dei ein skikkeleg jobb så vil grafikken være tilnærma lik og samtideg ha overlegne kontroller. Dead Space var det beste spelet i fjor etter min meining. Dead Space var helt greit. Men angrer på at jeg kjøpte det til PC. Rett og slett forferdelige kontroller, spesielt i menyene. Spillet var bedre på 360, men fortsatt ikke kurant der heller. Jeg er positiv til at wii eiere (derblant meg selv) kan ha mer å se frem til fremover. Derimot er jeg skeptisk til hvordan spillet vil se ut. Dead Space er et grafisk sett, svært pent spill. Wii versjonen må dermed bli kraftig redusert, for å klare å kjøre... enig der. kjøpte også dette til pc men ga opp pga kontrollene. så jeg skaffer muligens dette til wii. det blir nok redusert i grafikken ja. men har jo hørt at wiien har mer krefter på lager og at den er kraftigere en x-boks(ikke360) så håper de får utnyttet dette. tror de kan presse grafikken noe høyere om de vil. ME2! Jadda! :-DSynd å se mafia 2 utsatt, men blir det et bedre spill er der jo greit! :-) ???? hvor har du det i fra? Det får vi håpe. At wii har mange krefter å by på er det ikke tvil om. Bare se på Mario Galaxy og Metroid Prime 3, som ble lansert for over 1 år siden, og bedre må de da klare idag. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Yeeehh!! Dead Space til wii Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Virker som Dead Space Wii er mer enn en konvertering: No other details were revealed, but IGN has heard it will be an original take on the game that makes full use of the Wii remote. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gudfaren II har jeg ikke mye forventninger til. Synes Mafia II virker bedre på alle måter. Ser forresten andre nettsider skriver Q4 2009 for Dragon Age og Q1 2010 for Mass Effect 2. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Gudfaren II har jeg ikke mye forventninger til. Synes Mafia II virker bedre på alle måter. Ser forresten andre nettsider skriver Q4 2009 for Dragon Age og Q1 2010 for Mass Effect 2. Det stemmer, og er rettet. Takker. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når det gjelder grafikken til Wii så er det mange som gløymer at Gamecuben med 2-3 gonger verre ytelse leverte eit grafisk kjempespel som RE4 for mange år sidan. Eg har ikkje sett nokon spel som akkurat utnytter kreftene til Wii noko særleg enda, og det inkluderer Mario Galaxy. Etter å ha prøvd RE5 på Xbox 360 så er eg rimeleg sikker på at Wii hadde greid 95% av biletekvaliteten om ein ser bort frå opplausninga. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skeptisk til den store gullmedaljen, spesielt siden jeg bortimot forgudet Dead Space på 360. I og med at jeg bruker Wii-en min svært lite for tiden så blir det neppe noe kjøp i det spillet er plassert i butikkhyllene, tror jeg ser ann både anmeldelse og brukererfaringer. Interessert i hvordan kontrollene blir, noe jeg tviler på at jeg er den eneste om. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dead Space er uten tvil eit knallbra spill, så dette her unner eg de med Wii Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde et lite håp om å få spille Mass Effect 2 i år, men så lenge Dragon Age kommer så klarer jeg vel å vente til 2010. Når det gjelder multiplatform for ME2 så vil jeg tro det er snakk om 360 og PC. Hvis det skal gi noe mening å gi ut ME2 på PS3 så burde Mass Effect 1 konverteres først, siden det blir del 2 i en veldig historiedreven trilogi. Det tviler jeg Bioware har tid til, med alle prosjektene de har i ilden. Samtidig så hadde jeg unnet PS3 eierene å få ME2, det første spillet var helt fantastisk. Det kan jo være en mulighet å få en tredjepart til å konvertere ME1, hvis ikke Microsoft har noe eierforhold til det? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer til å følge med på Dante's Inferno. Spennende spill, som blir enten bra eller dårlig. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dere som klager over kontrollene til PC: Skru av vSync. Den er aktivert i spillet når du installerer det, og fører til MASSIV muselagg! Hvis dere har skrudd den av, og fortsatt ikke liker kontrollene, er det synd for dere. De er laget slik fordi spillet ikke skal være så veldig lett. Dessuten blir man fort vant til det, og gir deg bedre presisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå