TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er på skolen nå, og må selvfølgelig bruke crappy IE. Gamer.no ser ikke bra ut, blant annet er headeren ikke gjennomsiktig, men har en blå bakgrunn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg sitter også på skolen, også i Internet Explorer, og kan ikke se noen forskjell fra da jeg så på siden hjemme i Firefox. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke sjekka hjemme da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, din skole sin IE er eldre enn min skole sin IE ^_^ Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, vi er klar over dette. Anbefaler derfor bruk av Opera, Firefox eller Safari i starten, inntil vi får tid til å fikse dette :-) Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den beste løsningen er å få skolen til å oppgradere til IE 7. Dette er noe som alle burde gjøre. IE 6 er en meget plagsom nettleser å kode sider for, spesielt når man koder etter standarden. Lenke til kommentar
zyph Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gud forby IE6. Kommer til å miste håret i nær framtid ene og alene på grunn av dens manglende støtte for grunnleggende webstandarder. Snakk med IT-ansvarlig og få han til å oppgradere til IE7, eller bytte til Firefox eller Opera! Endret 4. februar 2009 av syff Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den beste løsningen er å få skolen til å oppgradere til IE 7. Dette er noe som alle burde gjøre. Det aller beste ville jo vært å introdusert skolene i hele landet for OpenOffice og Firefox etc. Gratis programvare som gjør livene til alle det berører lettere og samtidig sparer skolene for masse penger. Optimale er jo et Ubuntusystem med det nevnt ovenfor og alt annet en elev vil trenge i skoledagen, pluss Spotify, slik at elevene kan høre på musikk mens de jobber. Mange elever foretrekker det når de alikevel skal jobbe selvstendig. Systemet må lukkes før elevene får henda i det slik at det ikke blir måkt rundt i av Windows-kids, men det er ikkenoe problem. Det var veldig Off-Topic, men det måtte sies i og med at jeg sitter på skolen nå. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 IE6 er noe herk. It ansvarlig på skolen burde virkelig oppdatere til 7ern Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe.. Det forklarer en del. Satt igår å lurte på hvorfor folk skrøt så av designet på siden. Satt her på jobben å det så dårlig ut. Kom hjem og åpnet siden i Opera og ting så mye, mye bedre ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alle skoler med verdighet oppdaterer IE for å kunne lese gamer.no Bare godsnakk med itansvarlige så fikser de helt sikkert 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 IE 6, faktisk. Jeg trodde den var erklært død og begravet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 IE 6, faktisk. Jeg trodde den var erklært død og begravet. Neida. Den lever i beste velgående på skolene rundt om i landet. Microsoft sitter og godter seg over grepet de har på den offentlige sektoren i Norge. 1 Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 IE 6, faktisk. Jeg trodde den var erklært død og begravet. Neida. Den lever i beste velgående på skolene rundt om i landet. Microsoft sitter og godter seg over grepet de har på den offentlige sektoren i Norge. Hvorfor skal de godte seg? Er da ingen penger å tjene på IE. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm. På ungddomsskolen hadde vi både open office, firefox og gimp. Her jeg går nå ligger det også firefox på alle pcene. Utlånspcene har jo ferske windows xp installasjoner når man får dem, så dem har ikke firefox fra starten riktignok. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Pcene er nok for dårlige til å kjøre IE7 Neida, vi spiller jo CS 1.6 og source så det holder vi ;P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi fikk pc-ene våre med firefox, opera og openoffice ferdiginstallert, vi. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fikk installert Chrome på skole-PCen, det hjalp på brukervennligheten. Problemet er at alle programmer en installert i IE, så jeg får ikke sett en eneste film eller Flash-animasjon i Chrome. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er noe imot at man hele tiden skal ta vare på IE6 brukere. Hvorfor heller ikke ha en JavaScript popup som advarer mot at siden ikke er støttet, og anbefaler de å oppgradere IE, eller skifte nettleser. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ditto. Støtte opp gammel software som er så lett tilgengelig i nyere versjoner er litt som å gi bestemor rulleskøyter å tro at hun kommer seg til butikken fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå