Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) *Har lest tråden om hvordan få trådløst på xboxen uten bruk av denne dingsen, og det funker* That out of the way: Noen flere av meg som har opplevd at denne saken til minimum 635,- bare slutter å fungere etter lengre tids bruk? Selv har jeg i det siste ikke klart å koble til det trådløse nettet på hybelen med denne lenger, og lurer på om det er noen automatisk garanti på den ala den som er på selve xboxen? bilde: *EDIT* Fant ut hva som var feilen : knasta inn feil passord når jeg måtte logge inn på det trådløse nettet Endret 4. februar 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ring support så får du nok svar. Selv kjører jeg kabel, så jeg er helt blankt når det kommer til trådløst på xboxn. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg vil prøvd å sette den i en av USB-portene foran. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg vil prøvd å sette den i en av USB-portene foran. Skal testes! Eventuelt ringer jeg support (: Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvor lenge har du hatt adapteren da? For hvis garantien er utgått tviler jeg på at MS vil f.eks sende deg en ny/ fikse den, men de kan gi deg noen gode råd . Hvis garantien derimot fremdeles gjelder, så er det nok enklere å gå til butikken der du kjøpte den for å få hjelp. Lykke til Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvor lenge har du hatt adapteren da? For hvis garantien er utgått tviler jeg på at MS vil f.eks sende deg en ny/ fikse den, men de kan gi deg noen gode råd . Hvis garantien derimot fremdeles gjelder, så er det nok enklere å gå til butikken der du kjøpte den for å få hjelp. Lykke til Gjorde dette med det trådløse headsette jeg, fikk beskjed om å ringe support. Det kom jeg jo ingen vei med, da han jeg snakket med trodde det kunne ha no med støy osv. å gjøre. (rart, siden den bruker den samme trådløs teknologien som kontrollerne, og de er stabile som f).. "Du får ringe opp igjen vist det ikke løser seg", var det svare jeg fikk til slutt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har hatt den siden jeg flytta til Kristiansand, som var i august ca. Altså et halv år.. Hvor lenge er garantien på da? 3 år? Lenke til kommentar
Dr3as_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min har iallefall fungert i 1.5 år. Da jeg stort sett bruker kabel her hjemme, har en kompis lånt den i lengre tid, men nå som dama fikk seg Xbox360, har hun overtatt den. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes du kan forholde deg til den guiden. En nettverksadapter til nærmere 700kr? Neeeeeeeeeeeeitakk. Det er svindyrt! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Riot, har han et fra før av som ikke fungerer, så er vel greiest å bruke det. Du bør forresten ringe MS ASAP! Endret 4. februar 2009 av nypis Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Riot, har han et fra før av som ikke fungerer, så er vel greiest å bruke det. Du bør forresten ringe MS ASAP! Ahh, du har meg slått. Du har rett. Jeg kan bare ikke se at nytteverdien er verdt 700kr. Håper han får den ordnet, selvsagt, men om ikke så har vi jo en flott guide her på forumet for å omgå dette. Lenke til kommentar
Iceybear Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen andre som ser ironien her? Dustepatent.... Blir omtrent som å kjøpe seg flatskjerm til 10 tusen, for så å måtte punge ut 5 tusen til for strømledninga...... Go Microsoft! :rolleyes: Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Noen andre som ser ironien her? Dustepatent.... Blir omtrent som å kjøpe seg flatskjerm til 10 tusen, for så å måtte punge ut 5 tusen til for strømledninga...... Go Microsoft! :rolleyes: Det har fungert for meg helt siden det ble released i norge for meg, så å si det blir feil : / Blir som å kjøpe en flatskjerm til 10 tusen, og så å måtte punge ut 5 tusen til for strømledninga, så holder TV'n i 20 år, like bra Endret 5. februar 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Thappaz, hvordan løste du det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 5 års reklamasjons rett på en slik dings. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Thappaz, hvordan løste du det? Jeg fant ut at jeg skrev feil WEP/trådløs nettverksnøkkel når jeg skulle logge inn. :flausmiley: Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Thappaz, hvordan løste du det? Jeg fant ut at jeg skrev feil WEP/trådløs nettverksnøkkel når jeg skulle logge inn. :flausmiley: Det kunne fort blitt en awkward samtale med Microsoft. Litt alà "Har du plugget i strømkabelen?" Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Thappaz, hvordan løste du det? Jeg fant ut at jeg skrev feil WEP/trådløs nettverksnøkkel når jeg skulle logge inn. :flausmiley: Det kunne fort blitt en awkward samtale med Microsoft. Litt alà "Har du plugget i strømkabelen?" Haha, sykt bra . Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå har jeg lest igjennom denne tråden, og er igrunn veldig overasket over at ut av alle de postene så kom det rett å slett ingen nyttige tips om hvordan eit trådløs oppsett bør feilsjekkes. Første jeg ville sagt var sjekk instillinger på xboxen og sjekk at wep-key stemmer overens med router. Ringe MS for at trådløs adapter ikke fungerer før det i det hele tatt kommer frem hva som ikke fungerer og hvilke tiltak er gjort ?? WTF... Synest det burde være en norm på svar man gir i en problemløsningspost som denne. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Nå har jeg lest igjennom denne tråden, og er igrunn veldig overasket over at ut av alle de postene så kom det rett å slett ingen nyttige tips om hvordan eit trådløs oppsett bør feilsjekkes. Første jeg ville sagt var sjekk instillinger på xboxen og sjekk at wep-key stemmer overens med router. Ringe MS for at trådløs adapter ikke fungerer før det i det hele tatt kommer frem hva som ikke fungerer og hvilke tiltak er gjort ?? WTF... Synest det burde være en norm på svar man gir i en problemløsningspost som denne. og Hvorfor var ikke du her tidligere, og hjalp meg gjennom lidelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå