Gå til innhold

Nå har jeg spill, HD TV og håndkontroll. Mangler bare boksen


OlavHelland

Anbefalte innlegg

For en stund siden kjøpte jeg en Microsoft controller til å bruke på PCen. For litt siden kjøpte jeg meg en fin ny HD TV. Og nå har jeg til og med kjøpt Halo 3 etter jeg fant det på tilbud. Jeg hører til og med på Major Nelson sin podcast. Kort sakt har jeg alt jeg trenger for å være en vaskekte Xbox fanboy, bortsett fra en liten ting. Jeg har nemlig ikke en Xbox 360. Jeg bestemte meg for å kjøpe en for en god stund siden nå, men jeg nekter simpelthen å kjøpe en bundle med Kong-fu panda og Lego Indiana Jones. Synes det er tragisk at MS ikke har noen ordentlig bundle for oss ”Gamere”.

 

Så nå settere jeg all min lit till at Capcom Bundlen som folk snakker om blir et godt tilbud. RE5 og street fighter HD er i hvert fall spill jeg har lyst på. Håper den ikke blir latterlig dyr sånn som den Halo bundelen var.

 

Så det er min historie. Skal holde dere oppdatert. Håper å se mer til dere her på Xbox forumet om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ey! Lego Indiana Jones er faktisk et veldig bra spill, slik som alle Lego spillene er.

 

Du kan jo selge spillene etterpå da? Bare en tanke. Også er du jo ikke tvunget til å kjøpe bundle.

Tror ikke bundle spill har strekkode, deror kan man ikke selge de til gamestop osv.

 

Privat funker sikkert :)

Endret av ShoopDaWhoop
Lenke til kommentar
Du kan jo selge spillene etterpå da? Bare en tanke. Også er du jo ikke tvunget til å kjøpe bundle.

Tror ikke bundle spill har strekkode, deror kan man ikke selge de til gamestop osv.

 

Privat funker sikkert :)

 

Solgte Sega Superstar Tennis til gamestop jeg :p

 

 

 

til OT: Hehe, du har tatt en litt alternativ rute til fanboy-ism.

 

Uansett, Lego spillene er jo geniale, så det er jo ikke en dårlig pakke.

Lenke til kommentar
Synd du hadde kjøpt deg Halo 3 da. Da det kommer en fet Halo bundle. Men lykke til med spillingen når du har kommet til det å kjøpe.

 

Birger :)

 

lol, artikkelen du linket til var om orginale Xbox med Halo 1 fra 2004 :)

 

jeg vet det fantes en Halo 3 bundle, men jeg har ikke sett den i noen butikker. i hvert fall ikke som jeg kan huske. desuten var det 20gig. Nå som NXE har kommet og støtter full game installs tror jeg at jeg vil satse på en 60gig (om ikke det kommer et fett tilbud på elite da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...