OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 For en stund siden kjøpte jeg en Microsoft controller til å bruke på PCen. For litt siden kjøpte jeg meg en fin ny HD TV. Og nå har jeg til og med kjøpt Halo 3 etter jeg fant det på tilbud. Jeg hører til og med på Major Nelson sin podcast. Kort sakt har jeg alt jeg trenger for å være en vaskekte Xbox fanboy, bortsett fra en liten ting. Jeg har nemlig ikke en Xbox 360. Jeg bestemte meg for å kjøpe en for en god stund siden nå, men jeg nekter simpelthen å kjøpe en bundle med Kong-fu panda og Lego Indiana Jones. Synes det er tragisk at MS ikke har noen ordentlig bundle for oss ”Gamere”. Så nå settere jeg all min lit till at Capcom Bundlen som folk snakker om blir et godt tilbud. RE5 og street fighter HD er i hvert fall spill jeg har lyst på. Håper den ikke blir latterlig dyr sånn som den Halo bundelen var. Så det er min historie. Skal holde dere oppdatert. Håper å se mer til dere her på Xbox forumet om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, så du har møblene, maten, klærene og folket men intet hus? Tja, da er det vel på tide med en Xbrikke, men MÅ du ha en bundle da? Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) strenkt tatt må jeg jo ikke det. Og det er jo uansett ikke mer en noen hundre kroner det er snakk om. Men det er prinsippet som gjelder . synes de burde hatt en fable 2 bundle eller noe. Endret 4. februar 2009 av NordicGamer Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lego Indiana Jones er vel verdt det, spør du meg. Kung fu Panda har jeg ikke spilt, men med en ratio på 76,2% på gamerankings.com så kan det ikke være så ille det heller. Som "gamer" synes jeg bundelen er helt grei. Men, det hadde sikkert ikke vært å forakte at det fantes flere bundler. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du kan jo selge spillene etterpå da? Bare en tanke. Også er du jo ikke tvunget til å kjøpe bundle. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 What..? Du holder tilbake pga spillene som følger med? Har du råd til xbox har du vel råd til å raske med deg et bruktspill eller to for en billig penge mens du venter på RE5 ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det minner meg om filmer, hvor damer kjøper mindre klær bevisst for å gå ned i vekt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ey! Lego Indiana Jones er faktisk et veldig bra spill, slik som alle Lego spillene er. Du kan jo selge spillene etterpå da? Bare en tanke. Også er du jo ikke tvunget til å kjøpe bundle. Tror ikke bundle spill har strekkode, deror kan man ikke selge de til gamestop osv. Privat funker sikkert Endret 4. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du kan jo selge spillene etterpå da? Bare en tanke. Også er du jo ikke tvunget til å kjøpe bundle. Tror ikke bundle spill har strekkode, deror kan man ikke selge de til gamestop osv. Privat funker sikkert Solgte Sega Superstar Tennis til gamestop jeg til OT: Hehe, du har tatt en litt alternativ rute til fanboy-ism. Uansett, Lego spillene er jo geniale, så det er jo ikke en dårlig pakke. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor skulle de ikke komme med strekkode? Lage helt nye coverpapir for bundler? Merkelig. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Lego Indiana Jones lider av en akkut mangel av lego nazister. tror ikke gamesstop kjøper spill fra bundlene, tror begge spillene kommer i ett cover. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gamestop kjøper ikke eldre nhl(etc) og bundle-titler. Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøpte en elite med Kung fu panda og lego iniana jons for 5-6 månder siden, har enda ikke spilt dem:p Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synd du hadde kjøpt deg Halo 3 da. Da det kommer en fet Halo bundle. Men lykke til med spillingen når du har kommet til det å kjøpe. Birger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lego Indiana Jones i bundle også vil du ikke ha!? Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Synd du hadde kjøpt deg Halo 3 da. Da det kommer en fet Halo bundle. Men lykke til med spillingen når du har kommet til det å kjøpe. Birger lol, artikkelen du linket til var om orginale Xbox med Halo 1 fra 2004 jeg vet det fantes en Halo 3 bundle, men jeg har ikke sett den i noen butikker. i hvert fall ikke som jeg kan huske. desuten var det 20gig. Nå som NXE har kommet og støtter full game installs tror jeg at jeg vil satse på en 60gig (om ikke det kommer et fett tilbud på elite da). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mente denne: http://xbox360.ign.com/articles/949/949133p1.html Den har 60GB, Halo 3 og Halo Wars. Birger Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Mente denne: http://xbox360.ign.com/articles/949/949133p1.htmlDen har 60GB, Halo 3 og Halo Wars. Birger den viste jeg ikke om! men som du sier, jeg har Halo. Er skeptisk til Halo-wars. så da blir det vel Vanilla eller Resident Evil bundle. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer det RE bundle?! Lenke? Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer det RE bundle?! Lenke? det er vel fortsat bare et rykte, men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå