DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 håper dere kan gi den gamle CF sangen en sjangse. Btw så har stuff som Satyricon og Dimmu blitt en smule for kommers til å engang kunne sammenligne seg med band som Carpathian Forest Hører på sangen din nå, Thappaz. Skal se om jeg liker den. Ser ut som at mange her har lagt til mye mer enn de 5 sangene som hver person kan legge til i følge førstepost. Hvis man legger til nye, må man fjerne de gamle, så man bare har 5 sanger stående fra seg selv. Meningen er vel å kunne høre på musikk og få influenser fra flest forskjellig folk? Det blir da verre hvis mange legger til 10-20 sanger hver. Da vokser lista seg også unødvendig stor i forhold til bidragsytere. Selv starter jeg med å legge til tre sanger. Gary Jules - Mad World Immortal Technique - You Never Know (feat. Jean Grae) Jedi Mind Tricks - Uncommon Valor: A Vietnam Story (feat R.A. The Rugged Man Ser ut som at originalen av Mad World var borte fra Spotify. (?) Så legger istedet til Buckshot Lefonque - Another Day Enig med dette. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg er enig i at man ikke bør poste mer enn 5 sanger, spesielt siden det allerede er over 100 sanger der, og det blir rimelig ustrukturert. Siden dette ser ut til å ha blitt ganske populært tenkte jeg å endre konseptet litt. Jeg lager en ny spilleliste hver uke, og stenger den gamle for endringer. Hver spilleliste kan få et tema (som ikke begrenser sjanger), og så kan vi være litt kreative i samme slengen. Med den endringen kan jeg være litt streng med maks 5 sanger per pers, siden du kan alltids poste mer neste uke Hva syns dere om dette? Edit: Kom gjerne med forslag til tema Jeg tenkte noe i retning av: "Musikk mens jeg spiller", "Barndomsminner", "Grønt", "Vår", "Eksentrisk"... Endret 5. februar 2009 av Marcus Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Genialt, Oppfinsomt Og Morsomt! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, det høres ut som en god idé. Er selv skyldig i å legge ut for mange sanger.. 8 stk =D Men tema høres bra ut. Men begrense antall sanger man kan legge inn til 3? Så listene ikke blir så store. Kvalitet>Kvantitet Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kvantlitet! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er vell den personen som har sørget for at: Johnny Cash - Hurt ZZ Top - La Grange har havna på lista. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvem la til i have a dream? Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Tok bort noe spam fra listen. Vær så snill, vis at dere i det minste har litt modenhet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva hvar spammen? Kan vi ikke gjøre som på diskusjon.no vi sier det vi vil ha så legger du det til. Så slipper vi Sletting/Spam/For mange sanger. Og når kommer den første tema listen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Uke 7, om 2 dager tror jeg Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jo, blir som du foreslår, neste liste som kommer på mandag kommer jeg til å styre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er tema da? Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har jo ikke fått noen forslag Men skal nok alltids klare å finne på noe! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Selv foreslår jeg noe "Chill" musikk. Om du ikke vet hva dette er, søk på Ratatat og hør "Loud Pipes" eller "Mirando", også "Black Milk" as Massive Attack. Finnes ikke bedre å spille til. PS: Røyksopp har et par chillsanger også. Synd Spotify ikke har noe av Metaform. =( Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Røyksopp er den mest ''chillete'' musikken jeg vet om. En gang så har jeg lyst på en liste med helt Jævli musikk Black/Thrash/Doom/Extreme Metal \../, Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som har noen flere invites på lager? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du kan jo feks ha musikk som gjør deg glad/sur osv som tema. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En gang så har jeg lyst på en liste med helt Jævli musikk Black/Thrash/Doom/Extreme Metal \../, Noen som ropte? Kan hjelpe med å finne masse bråkete metal om det skulle være ønskelig! Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Nå har jeg endret førsteposten. Ny spilleliste for denne uka! Nytt tema! Ny regel: Jeg kommer til å legge inn musikken, du poster link. Slik får jeg moderert det litt, og du får ikke postet mer enn 5 sanger denne uka Gamer spilleliste - uke 7 (mens du spiller) Uke 7. Hvilke sanger hører du på mens du spiller? (Evt hvilke kunne du tenkt deg å høre på). Lag en forumpost med spotify-link til 1-5 sanger hver, så kommer jeg til å legge til sangene i listen. Endret 9. februar 2009 av Marcus Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mine fem for uke 7: Overkill av Motorhead (spotify:track:6Btxj6imU6p1QPGfqRUHlj) Die, Die My Darling av the Misfits (spotify:track:4Rme8TxEaNV09wp64AWd2y) Run to the Hills av Iron Maiden (spotify:track:6wAKDIZImL2bnqOINECicu) Holy Diver av Dio (spotify:track:6cuuWMASwMSSLDPoK8NrIY) oooog... The Mob Rules av Black Sabbath (spotify:track:6kaTjhKwzJEl0RtDS60trb) Synest metal gjør seg til spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå