Livslykka Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan får jeg den spotify-urlen? Fra Mac-clienten kan du hvertfall bare dra en sang inn i tekstfeltet. Ellers kan du høyreklikke på sangen og velge copy spotify URI. Dette går jo over all forventning. Mye bra musikk, og nesten alle har skrevet hva de la til Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da har jeg spotify Takk, Marcus. Må finne ut av ting før jeg legger til noe på gamer listen Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jepp, spotify er genialt. Hvorfor har jeg ikke giddet spørre om invite før? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lagde nettop min første spilleliste B) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke for å lage et meningsløst innlegg, men i gamerlisten, kan noen se det jeg har lagt til? Loud Pipes av Ratatat? Ligger i bunnen for meg, men jeg vet ikke om den oppdateres for alle. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det gjør den umiddelbart for alle Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) La til: Massive attack - teardrop Gary Portnoy - Where everybody knows your name Jack Johnson - breakdown Jimi Hendrix - all along the watchtower Hinder - Better than me Hinder - Loaded and alone 3 Doors down - let me be myself 3 Doors down - duck and run Endret 5. februar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lager en liste per sjanger. Hvor burde jeg putte kaizers Orchestra? Damnit, Noen hadde lagt til La Mer Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det gjør den umiddelbart for alle Så flott! La til Massive Attack - Black Milk. Om jeg legger til mer i framtiden, så vil det mest sannsynlig bli chillemusikk da jeg ikke akkurat spillet til heavy metal, selvom jeg liker sjangeren. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Legger til Satyricon - K.I.N.G. Frank Sinatra - Fly me to the moon Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, laaa meer! Fantastisk låt! Slang på Ozzy - Crazy Train Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sånn for stasens skyld la jeg til Holiday in spain av Counting Crows, I want you back av Jackson 5, Thief av Our Lady Peace, og Jessie av Joshua Kadison. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 La til Octavarium av Dream Theater, Spotify-URI: spotify:track:3a0bbtF74ndfcXGN8FHUyv Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mye kul hiphop som er lagt til. keep it up Synd det ikke finnes en nettklient til spotify, ala last.fm, men det aner meg at det kan være vanskelig pga p2p-prinsippet det bygger på. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) la til 3 sanger som det går mykje i for tida. To hiphop-sanger og ein soul-sang Little Brother - Carolina Agents Funkoars - The greatest hit Otis Redding - Change is gonna come Håper noken liker det ^_^ Endret 5. februar 2009 av tygg3n Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har faktisk ikke fått skaffet meg Spotify enda. Noen som tilfeldigvis har en invite til overs? På forhånd takk. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Habiats, Jeg venter på en du kan få den om du ikke har en da. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det ordnet seg lolidude. Men takk for tipset. Tusen takk for keyen Marcus! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Marcus er nøkkelmannen Jay, Noen la til til The Clash ! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 har ei jente som skulle hatt ein spotify-konto, men har ingen invites igjen :/ nokon som hadde gitt meg den gleden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå