- FuzioN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan ikke Marcus oppdatere? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 spotify:track:3oB03BklBHcPhPKIiTE9wT http://open.spotify.com/track/3oB03BklBHcPhPKIiTE9wT Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt dette, hvordan får jeg lagt til sanger i spillelisten? Å dra dem over tillates ikke, kommer bare en sånn runding med strek over. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du høyre klikker og trykker save to Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Prøvde det, men da får jeg kun valget om å lagre til mine egne spillelister og evt lage en ny en... Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Bruce Springsteen - She's The One | Skikkelig flott pianospill Elton John - Your Song | Den unge og fantastiske Elton Leonard Cohen - First We Take Manhattan | Den karakteristiske dype røsten til Cohen Bob Dylan - Desolation Row | Bob Dylan og Folk på sitt aller beste Tom Petty - Even The Losers | Noe alle nyere rockeartister burde inspirere seg av Endret 26. mars 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Foo Fighters - Monkey Wrench http://open.spotify.com/track/19J3KK7CLeCbpR4Zzi57qc Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 What else is there? - Röyksopp Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Rex The Dog - Circulate Symbol'ne - Love Juice (Danger Remix) Portishead - Glory Box The Cure - A Forest Sebastien Tellier & Principles of Geometry - A Mountain for President Daft Punk - Human After All (SebastiAn Remix) Sebastien Tellier - Sexual Sportswear (SebastiAn Remix) Daisy Daisy - Michelle Plays Ping Pong (Vicarious Bliss Match Point Remix) The Flirts - Passion (Canada Remix 1991) (Hahahaha, denne har den tøffeste synthen, ever) Röyksopp - Happy Up Here (Datasette Remix) Simian Mobile Disco - Hustler Phoenix - Too Young (Le Knight Club Remix) Lifelike - So Electric Fat Freddy's Drop - Flashback Plump DJs - System Addict Feist - My Moon My Man (Boys Noize Remix) Kavinsky - Testarossa Overdrive (SebastiAn Remix) Les Rythmes Digitales - (Hey You) What's That Sound Cassius - La Mouche (Dj Falcon Metal Mix Edit) Heh, ble en del låter dette. Enjoy! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 The Dansbart Og Skinnvest Mix: Beth Orton (Two Lone Swordsmen Remix) - Anywhere Cut Chemist feat. Hymnal - What's The Altitude Dinah Washington (Danger Mouse Remix) - Baby, Did You Hear That? pest - Heard Yer Bird Moved In Groove Armada - Drop The Tough Groove Armada (DJ Icey's Arctic Remix) - If Everybody Looked The Same DJ Momentum - Classic Syndrum Groove Armada feat. Stush and Red Rat - Get Down DJ Who vs. The Bassbin Twins Cut Chemist - A Peak In Time Groove Armada - Black Sheep LAOS - Panda Style Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Spillelisten for uke 8 oppdaterte seg aldri, og jeg kunne ikke legge til låter til den. Hva gjør jeg galt? Når kommer det en ny spilleliste forresten? Endret 30. mars 2009 av Nikolai Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er vel ingen som kan invite til spotify? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er vel ingen som kan invite til spotify? Prøv denne: http://spotify.fleo.se/ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er vel ingen som kan invite til spotify? Prøv denne: http://spotify.fleo.se/ "Det finns inga invites kvar just nu." aww Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bare vent, var 1.2k invites der up for grabs tidligere i dag :-) Prøv igjen i morgen! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Bare vent, var 1.2k invites der up for grabs tidligere i dag :-) Prøv igjen i morgen! EDIT: Takk Joananas fikk gratis spotify i dag og førsteinntrykk er kjempe bra! Endret 3. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 var det ikke 5sanger pr innlegg? btw.. hvilket tema er aktuelt nuh? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 sommer sanger hadde vært greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå