peasandpeace Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Oisann, fortsatt en tråd om dette. Må vel oppdatere min spilleliste På Gametrailers hører jeg ofte på både Invisible Walls og Epic Battle Cry! EBC er nok hakket tøffere og mer morsomt enn Invisible Walls, da det ofte kan bli litt stivt. Som resten av dere podcast elskende jævler, hører jeg også på GianBombcast, som kan bli funnet her. Hvis du er én av de to som ikke hører på disse fra før, så gjør det nå, for dette er bra saker - både i humor og i innhold. Hver uke, kommer det en times lang episode med Noobtoob! Ta en kikk, og døm selv. Jeg liker humoren deres, og de har gjort dette lenge, og vet hva de gjør. Her kan du finne Noobtoob. Og til slutt, her er en av mine favoritter, nemlig norske Nerdcast, courtesy siden Nerdalert! Føler for få folk hører på dette, og det er synd. Dette er virkelig morsomme saker. Hvordan kan en samtale angående Assassin's Creed, gå over til vandrehistorier om jenter med tredildo i militæret? Trykk og hør, digresjonene faller som fluer! Link til NerdAlert, her! Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Finner det er fryktelig kjedelig å høre om previews, hands-on og generell svadasnakk. Har store vanskeligheter for å finne podcaster som ikke innholder hvertfall en av disse. Brainygamer's podcast er det eneste unntaket jeg kjenner til. Hovedsakelig intervjuer med personer fra spillindustrien (steve gaynor, chris dahlen, clint hocking etc.) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Av gaming podcaster så er det bare NerdCast, GiantBomb og the Game Show. Ser ellers en drøss med andre podcaster. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er ikke så fan av engelsk-språkelige podcaster. Liker Spillmatic og de podcastene Gamer kommer med. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Har du sjekket ut NerdCast? Endret 20. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 4 Player Podcast. De vant Gaming-kategorien @ Podcast Awards 2009 4PP @ Justin.tv Har sett denne anbefalt flere ganger, og tenkte å gi den en sjanse. Men jeg klarer ikke finne RSS-feeden deres ....!? Er det noen som kan gi meg en link jeg kan fore inn i google reader, slik at jeg følger episodene ved hjelp av det programmet? Ellers, dere andre som liker Nerdcast, hvilke podcaster hører dere på? Prøver å finne nye caster hele tiden, men har egentlig ikke funnet noe jeg liker like godt. Er det noen casterder ute, engelske eller norske, som er så uhøytidelige og også informative som nerdcast er? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Valgte meg tydeligvis ut en dårlig episode av 4 player podcast siden jeg ikke likte personene og endte opp med å ikke laste ned noe mer av dem. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Alle som ikke har svart GiantBombcast har svart feil. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) 4 Player Podcast. De vant Gaming-kategorien @ Podcast Awards 2009 4PP @ Justin.tv Har sett denne anbefalt flere ganger, og tenkte å gi den en sjanse. Men jeg klarer ikke finne RSS-feeden deres ....!? Er det noen som kan gi meg en link jeg kan fore inn i google reader, slik at jeg følger episodene ved hjelp av det programmet? Står "Subscribe via RSS" på et ikon i høyre hjørnet på 4PlayerPodcast.com. Endret 3. oktober 2010 av Amored Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg hører på Giant Bombcast og NerdCast og er veldig fornøyd med begge. Har ikke fattet sansen for noen av de andre podcastene jeg har hørt. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 vet ikke om det er nevnt, men Painkiller allready er kul. er noen kjente youtube folk som snakekr om spill og masse tull Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Må også få reklamere for Sarcastic Gamer: The blu show som snakker om alt som har med playstation og en million undertøysvitser. Fantastisk underholdning, og med over 100 episoder er det nok å ta fra. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 4playerpodcast vant prisen for beste gaming podcast 2010 på podcastawards. Må få si at det var vellfortjent med tanke på hvor mye de gjør for communityet sitt. Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det meste av DjWheat er jo relativt fantastisk, ellers så hørte jeg på Controll Point (TF2) av deadworkersparty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå