zeox Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Har ennå ikke hørt noe på spillpodcaster, men vil benytte anledningen til å takke for nyttige tips innenfor sjangeren! PODCASTER NÅ!!! Giantbomb, Idle Thumbs, ListenUp og Gamers With Jobs er de jeg hører mest på Endret 7. februar 2009 av zeox Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Giant Bombcast er det eneste jeg hører på, men mente jeg hørt på noe Metal Gear Solid folk før. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 for folk som er intresrt i brettspill anbefaler jeg videopodcasten Boardgames with scott i hver episode tar han for seg et nytt spill og går gjennom reglene på en enkel å grei måte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For de som nevnte at det ikke finnes noen norske podcaster; er visst faktisk noen her og de er ganske lange. Har ikke hørt mye på dem, men synes ikke at det bittelille jeg har hørt er så ille. http://gamepad.no/?pg=podcast Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Giant Bombcast er det eneste jeg trenger innenfor den kategorien, 2 timer med morro og spill. Lenke til kommentar
Book Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gamers with Job Australian Gamer show RebelFM The Geekbox Giant Bombcast The instance Listen Up Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Finnes en norsk spillpodcast som heter Hardcore som faktisk er veldig bra. Utenom spill så er jo Radioresepsjonen et must Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg prøvde ListenUP. Men det er 3 timer som jeg syntes ble veldig kjedelig etterhvert Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Finnes en norsk spillpodcast som heter Hardcore som faktisk er veldig bra. Utenom spill så er jo Radioresepsjonen et must Jepp! hører selv. Var i militæret med en av de ledende gutta i Hardcore Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Revision3's Totally Rad Show og CO-OP er nok de beste. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Eneste jeg hører på hver uke er Gaming the system på wcradio. Prøver å få dem med meg live på tirsdagskvelden, men jeg glemmer det alltid av, så da blir det podcasten når den kommer ut. GTS Arkiv Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Giantbomb, Invisible Wall(gametrailers.com) og EpicBattleCry(gametrailers.com). Og 4 player podcast er alltid moro å få med seg, på justintv.com eller youtube. Endret 16. august 2009 av Whigga Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hører på GiantBombCast og Spelradioen Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg hører ikke på noen podcaster fast, selvom jeg er innom TF2 podcasten Dead workers. Jeg ser derimot ukentlig på NoobToobs én times lange podcaster på youtube. Virkelig verdt å sjekke ut. To folk som snakker om nye spill som de har prøvd den siste uka, og selvom de ikke har en profesjonell skribents ferdigheter, er de ærlige og snakker fra hjertet. Trykk her for NoobToobs youtube side: Noobtoob Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Etter å ha prøvd ut litt forskjellige podcaster er det to sykker jeg alltid kommer tilbake til. De andre hadde jeg ikke hørt på på lenge og slettet derfor alle episodene deres. Den første jeg hører på jevnlig er selvfølgelig BombCast. Det finnes ikke noe bedre. Punktum. På andreplass kommer en norsk pocast som heter NerdCast. Det er tre gutter fra Stavanger som sitter og prater om spill, film og en hel masse tull. Gå inn på Nerd Alert og hør på en episode. Ikke la deg skremme av sidens utseende. Endret 10. september 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 4 player podcast og noobtoob. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Blue plz - http://www.cynicalbrit.com/show/ - En skikkelig morsom og karismatisk kar med veldig mye peiling, og det handler det meste om wow. Gaming the system - http://www.cynicalbrit.com/show/ - Samme kar + en amerikaner, de snakker om nye spill, veldig fin kombo. http://www.vtwproductions.com/ Denne sida har flere bra podcaster, favoritten er nok Emperors Court, de snakker om alt fra spill til politikk, selv om de egentlig ikke skal snakke politikk. Casually hardcore, er 5stk på 30-40 som har en litt annerledes holdning til wow og spill generelt. Vel verdt en titt! Jeg har hørt litt på the instance, giantbomcast og et lass av andre podcaster, men jeg har rett og slett ikkje tid til å komme over alt lenger. Så jeg anbefaler vtw og cynicalbrit på det sterkeste. Endret 10. september 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 4 Player Podcast. De vant Gaming-kategorien @ Podcast Awards 2009 4PP @ Justin.tv Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Min favoritt om dagen er: Game Scoop! The Knockin' Boots Podcast http://games.ign.com/articles/110/1103259p1.html Bare 3 rene spesialepisoder foreløpig, men de har snakket endel om sex og forhold i de vanlige GameScoop! episodene også. http://feeds.ign.com/ignfeeds/podcasts/gamescoop/ Spesialepisodene er strengt tatt ikke spillstoff, men De handler jo om "gamere" og er tidvis hysterisk morsomme. Anbefales! Btw: IGN UK er også bra. Mer tv/filmstoff enn spill, men underholdende (og usensurert). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå