Satori Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, dere leste helt riktig. Det populære "space-horror" tittelen som har vært ute til PS3 og 360 er nå på tur til Wii. Det er ikke kjent om spillet er en adapsjon av originalen eller helt nytt tittel i serien. Det er uten tvil en positiv nyhet blant Wii brukere, ser ut som at de høye salgs tallene til konsollen har overbevist nok en 3 party utvikler til å satse på Wii. Link: http://www.joystiq.com/2009/02/03/ea-annou...-space-for-wii/ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dere som kun har wii MÅ kjøpe dette.. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Weeee! Det blir konge! Alltid eit spørsmål om grafikken, men trur no at det kjem til å bli bra Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror personlig dette blir grusomt, like dårlig som dead rising porten skal være. Jeg liker wii og har den selv men ser absolutt ingen eller liten grunn til å ha et slikt spill på wii. Maskinen er bare ikke sterk nok... På den andre siden kan (og bare kan!) wiimoten fungere bra slik som RE4. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tror personlig dette blir grusomt, like dårlig som dead rising porten skal være. Jeg liker wii og har den selv men ser absolutt ingen eller liten grunn til å ha et slikt spill på wii. Maskinen er bare ikke sterk nok... På den andre siden kan (og bare kan!) wiimoten fungere bra slik som RE4. Dead Rising Wii var en dårlig ide fra starten av. Mye av sjarmen til DR på 360 var at man hele tiden måtte kjempe seg bort fra store grupper med zombier. Wii-versjonen mangler dette. Jeg har bare prøvd demoen til Dead Space(360), men det virker ikke som om det er langt på nær så mange fiender som i Dead Rising. Jeg tror dette kan funke bra jeg. Iallefall om EA setter et godt team på prosjektet. Dessuten er det også en god mulighet for at det blir et helt nytt spill i serien. Edit: Jeg vil bare nevne World at War sin Wii-versjon. Det kjører på den samme spillmotoren som PS3/360-versjonene, og det inneholder mesteparten av det HD-versjonene gjør. Det fikk for øvrig god kritikk(83,6% hos gamerankings). Endret 4. februar 2009 av Leflus Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Litt skeptisk her, gitt. Jeg forguder Dead Space og jeg tror det vil bli ødelagt på samme måte som Dead Rising. Men hvem vet, kanskje det blir bra. Personlig tror jeg det bare er for å melke konseptet. <_< Lenke til kommentar
Fauskeguten_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 COD W@W er et kanonbra spill. Spiller dette ca. 2 timer daglig, det er alltid noen å spille mot på online:D Lenke til kommentar
Satori Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er veldig lite detaljer rundt spillet enda. Men uansett så er gameplay > grafikk. Har ikke spilt originalen men håper at EA skal virkelig prøve. Pluss at hvis dem lager en god kontroll skjema til spillet så kan det bli bra. Lenke til kommentar
Tveitebassen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Litt skeptisk her, gitt. Jeg forguder Dead Space og jeg tror det vil bli ødelagt på samme måte som Dead Rising.Men hvem vet, kanskje det blir bra. Personlig tror jeg det bare er for å melke konseptet. <_< Hvordan kan du si at Dead Rising Wii vil bli ødelagt når det ikke er ute i butikkene enda? Ja for all del grafikken blir nedgradert men det kan bringe mange spennende nyheter, som foreksempel et nytt kontroll system. Du så jo hva capcom gjorde da de portet RE4 til wii fra Ps2 og GC, de lagde et fantastisk gjenomført kontroll oppsett som forbedret orginalen til de grader. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Meget skeptisk til Dead Space i Wii-form. Grafikk avgjorde mye av stemningen for min del. Kontrollene skal i alle fall sitte som en kule om det blir kjøp Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror personlig dette blir grusomt, like dårlig som dead rising porten skal være. Jeg liker wii og har den selv men ser absolutt ingen eller liten grunn til å ha et slikt spill på wii. Maskinen er bare ikke sterk nok... På den andre siden kan (og bare kan!) wiimoten fungere bra slik som RE4. Jeg er enig. Tror ikke dead space passer til Wii. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette synes jeg er fett. Har allerede Dead Space på PS3, og det blir nok kjøp på Wii hvis denne versjonen blir bra. Men er litt avventende, det kan jo hende at vi får en dårlig port som bare gis ut for å melke markedet. Venter til anmeldelsene dukker opp før jeg sier noe sikkert. Det gjør ikke noe for meg at grafikken blir dårligere, men alt avhenger av at kontrollene blir skikkelig bra. Hvis det blir RE4-standard, kan dette bli et toppspill. Ellers håper jeg på at det blir lagt til nye ting som ekstra missions og slike ting. Så alt i alt er jeg avventende positiv. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dead Space er helt sykt bra, håper konverteringen går fint. Litt OT: Cod Waw på Wii (si det fort 3 ganger!) har helt grusom grafikk da, om man er vant til 360/ps3 versjonen. Synes ikke kontrollene var noe å hoppe i taket for heller. Synes enda MP3 overgår alt av FPS på Wii. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 dead space på wii kunne bli bra det. men hører at det blir on-rail. isåfall skal ikke jeg ha det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Blir det DS bra på Wii, blir det garantert kjøp. Sånne spill syns jeg er perfekt for konsollen, så håper de kopierer kontrolloppsettet fra Resi 4. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Blir det DS bra på Wii, blir det garantert kjøp. Sånne spill syns jeg er perfekt for konsollen, så håper de kopierer kontrolloppsettet fra Resi 4. Dead Space Extraction blir desverre en on-rails shooter. Link Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da sparte jeg de kronene.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 On-rail shooter testa jeg ut med Umbrella Chronicles og fant ut at det ikke var noe for meg. Der mistet jeg all interesse. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er tydelig at on-rails er populært på Wii. Ikke bare Dead Space Wii-edition som skal bli sånn, men det neste Resi til Wii også. Blir litt oppgitt jeg.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er tydelig at on-rails er populært på Wii. Ikke bare Dead Space Wii-edition som skal bli sånn, men det neste Resi til Wii også. Blir litt oppgitt jeg.. Det verste er at fps- og tps-spill er minst like populære til Wii. Utgiverene velger likevel å satse på on-rails spill. Ikke rart man blir oppgitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå